logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۱۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان خبر داد:

ثبت یک هزار و ۳۶۲ تماس با سامانه ۱۴۱ استان زنجان

ثبت-یک-هزار-و-۳۶۲-تماس-با-سامانه-۱۴۱-استان-زنجان
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان از برقراری یک هزار و ۳۶۲ تماس با سامانه ۱۴۱ استان زنجان از یکم تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد محمدی، رئيس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: طی فروردین ماه سال جاری یک هزار و۳۶۲ تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شد که کارشناسان این اداره کل نسبت به پاسخ تمام تماس‌های برقرار شده اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

محمدی افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

رئيس اداره مدیریت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر