logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۷۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معلم نمونه زنجانی:

شغل معلمی را افتخار خود می‌دانم

شغل-معلمی-را-افتخار-خود-می‌دانم
معلم نمونه زنجانی در یکی از مدارس استان زنجان با بیان اینکه معلمی شغل سخت و در عین حال شیرین است گفت: شغل شریف معلمی انتخاب من نیست، افتخار من است.

امیر قرجه‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با ذوق و انگیزه‌ای که برای تدریس داشتم مسیر پر پیچ و خم معلمی را در پیش گرفته تا در سنگر علم و دانش سهمی داشته باشم گفت: شغل شریف معلمی انتخاب من نیست، افتخار من است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ابتدای کودکی خود را در نقش معلمی دلسوز تصور می‌کردم و از آنجایی که تاریخ تولد بنده 12 اردیبهشت ماه است، در سن جوانی علاوه بر علاقه به تدریس توسط معلمان دوره متوسطه نیز تشویق شده، انگیزه و علاقه من روز به روز بیشتر می‌شد. 

این دبیر ریاضی زنجانی بیان کرد: درس ریاضی در دوران دبیرستان یکی از دروسی است که باید با عشق و علاقه به آن پرداخت به دلیل اینکه این درس پایه پیش نیاز بوده و در هر سه مقطع آموزش داده می‌شود. 

وی ادامه داد: ارتباطی که بین دروس ریاضی وجود دارد به این شکل است که اگر دانش آموزی توانایی یادگیری یک مبحثی را نداشته باشد در یادگیری باقی مباحث نیز به مشکل خواهد خورد. 

قرجه‌لو عنوان کرد: ابزار موفقیت در درس ریاضی این است که بتوانیم دانش‌آموزان را به یادگیری تشویق کرده و ندانسته‌های آنها را بر سرشان نکوبیم تا آنها آموزش را جزیی از خود بدانند. 

معلم نمونه زنجانی در یکی از مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه به تناسب استعداد و توانایی دانش‌آموزان را تشویق می‌کنم بیان کرد: دانش آموزانم را به چشم یک دوست صمیمی دیده و در این راستا حدود ۱۸ سال است که تدریس می‌کنم.  

وی با بیان اینکه اعتراف می‌کنم بعد از کار معدن سخت‌ترین شغل معلمی است زیرا آشنایی با فرهنگ و استعدادهای گوناگون و جامعه آماری متفاوت مواجه هستیم، عنوان کرد: همسر بنده نیز فرهنگی بوده و ما زوج فرهنگی محسوب شده و موازی با یکدیگر در فضای آموزشی تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ]
وی قرج است
[ نام : سید هاشم ] [ ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ]
استاد قرجه لو مصداق کامل یک انسان شریف و عزیز هستن و همیشه دوستشان داریم
[ نام : ......... ] [ ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ]
ولی با تجربه هستند
[ نام : ......... ] [ ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ]
ولی امتحانات وحشتناک هستند
[ نام : امیر ] [ ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ]
بهترین معلم ریاضی استان زنجان هستند
[ نام : فرزانه غفاری ] [ ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ]
از نظر من ایشون بهترین دبیر ریاضی هستن زیرا مباحث ریاضی را به ساده ترین روش تدریس میکنن.
فرم ارسال نظر