logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

خیزش دانشجویان بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است

خیزش-دانشجویان-بیانگر-نابودی-رژیم-صهیونیستی-است-
مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان با بیان اینکه تمام مردم جهان از اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیست خسته شده‌اند و خواستار توقف حملات به غزه هستند گفت: خیزش دانشجویان و اساتید در اروپا بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است.

علیرضا آراسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ضمن محکوم کردن حرکت ددمنشانه پلیس آمریکا در حمله به اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های اروپایی می‌توان گفت که امروزه شاهد همبستگی جهان برعلیه رژیم صهیونیستی هستیم، اظهار کرد: این هبستگی نشانه آگاهی و اطلاع مردم جهان از اقدامات غیرانسانی رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در آمریکا و اروپا دانشجویان و اساتید حق‌طلبی که بر علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده بودند بازتاب گسترشی در جهان به همراه داشت.

مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان عنوان کرد: حملات رژیم صهیونیستی بر مردم غزه بسیار درد آور است و اقدام اساتید و دانشجویان اروپا نسبت به تجاوز به خاک فلسطین و غزه واقعا ستودنی بوده و این اقدام خود جوش برای محکومیت رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

آراسته ابراز کرد: حرکتی که از مردم و برای مردم باشد بسیار تاثیرگذار است و همه مردم مظلوم غزه و فلسطین نسبت به این اقدام بسیار خرسند شدند اساتید و دانشجویانی که از ظلم و ستم رژیم صهیونیست به ستوه آمدند و با اعتراضات خود اقدامات غیرانسانی رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کردند.

وی عنوان کرد: حرکت خود جوش اعتراض اساتید و دانشجویان اروپا بازتاب وسیعی میان مسلمانان، یهودیان و مسیحیان و بقیه ادیان به همراه داشت که این بازخورد تیشه بر ریشه رژیم صهیونیست وارد می‌آورد.

مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای زنجان ابراز کرد: خوشبختانه با این اقدام امیدی در دل مردم مظلوم فلسطین نقش بسته است امیدی که آنها را به پیروزی نزدیکتر خواهد کرد و نشان داد آنها تنها نیستند یک جهان حامی آنها بوده و خیزش دانشجویان و اساتید در اروپا بیانگر نابودی رژیم صهیونیستی است.

آراسته افزود: جهانی که از ظلم و ستم رژیم صهیونیست به ستوه آمده است و مردم در سراسر جهان در داخل و خارج از کشور اقدامات ضد حقوق بشر رژیم صهیونیست را قبول ندارند و خواهان توقف جنگ و خونریزی در فلسطین و غزه هستند.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر