logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

تولید نان کامل در زنجان افزایش می‌یابد

تولید-نان-کامل-در-زنجان-افزایش-می‌یابد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از اوایل خرداد ماه سالجاری تولید نان کامل به 15 واحد نانوایی در سطح استان افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از واحد روابط عمومی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌اله زمانی در با بیان اینکه، تولید نان کامل در زنجان افزایش می‌یابد اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه پیگیری و پیاده‌سازی تولید نان کامل استان زنجان، مقرر شده تا از اوایل خرداد ماه سالجاری تولید نان کامل به 15 واحد نانوایی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 6 واحد تولید نان کامل شروع کار کرده است، گفت: تولید نان کامل در 8 واحد نانوایی سطح شهر زنجان و 7 واحد دیگر در شهرستان‌های استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت نان کامل فعلا همان قیمت اولیه نان است و تغییری نیافته است، افزود: تولید نان‌های فعلی که بر اساس استانداردهای سازمان ملی استاندارد تهیه می‌شود به قوت خود باقی خواهد بود.

زمانی گفت: تولید نان کامل برای همه افراد جامعه خصوصا بیمارانی که دارای فشار خون، دیابت، مشکلات گواراشی، افراد مبتلا به چاقی و هستند، مفید است.

وی با اشاره به اینکه در آرد کامل نه سبوس و نه جوانه گندم حذف نخواهد شد، گفت: مزایای بالایی برای استفاده از آرد کامل و نان کامل وجود دارد چراکه جوانه گندم منبع غنی از انواع ویتامین‌ها از جمله B و E است و سبوس نیز منبع غنی از فیبر بوده و برای افراد با بیماری دیابت، گوارشی و مادران باردار توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر