logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر مطرح کرد:

کوتاهی برخی از دستگاه‌های متولی در موضوع عفاف و حجاب

کوتاهی-برخی-از-دستگاه‌های-متولی-در-موضوع-عفاف-و-حجاب-
امام جمعه ابهر گفت: در بحث حجاب و عفاف بسیاری از دستگاه‌های متولی کار خود را به درستی انجام نداده و ورود پیدا نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در بحث حجاب و عفاف بسیاری از دستگاه‌ها کار خود را به درستی انجام نداده و ورود پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حل مسئله بدحجابی نیاز به همکاری و مشارکت همه ارگان‌ها دارد، گفت: مسئله حجاب و عفاف مسئله فرهنگی و اعتقادی است و اکنون سیاسی شده است. طبق بیانات رهبری این موضوع به ما تحمیل شده و دشمن در اغتشاشات طوری طراحی کرد که مسئله حجاب و عفاف جابه‌جا شده و به مسئله مهم در کشور ما تبدیل شود.

حجت‌الاسلام مرادپور افزود: برای کنترل این مسئله در کشور باید از مدارس که مکان خیلی مهمی در کشور ما هستند این مسئله آغاز شود، مساجد، سازمان تبلیغات و ارشاد اسلامی و به صورت عموم هنرمندان همه مسئول هستند که در این کار مشارکت داشته باشند و در نهایت نیروهای نظامی و انتظامی که وظیفه نظم و امنیت و اجرای قانون را دارند باید به کسانی که عمل نمی‌کنند تذکر بدهند کسانی‌که تظاهر کرده و گوش نمی‌دهند برخورد کنند.

امام جمعه ابهر گفت: متأسفانه دستگاه‌های مربوطه عملکردی در این خصوص نداشته و نیروی انتظامی چاره‌ای جز ورود را ندارد، زمانی که قانون در کشور وجود دارد و عمل نمی‌شود نیروی انتظامی باید ورود پیدا کند و تذکر دهد، انصافاً تذکرها هم محترمانه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نباید در خصوص مسئله بدحجابان در جامعه گزینشی عمل کرد و بسیار محترمانه با این قضیه رفتار کرد، در آمریکا که مهد حقوق بشر است مشاهده می‌کنیم چگونه با دانشجویان خانم برخورد می‌شود در حالی که این افراد شعار مرگ بر آمریکا سر نمی‌دهند بلکه خواستار قطع حمایت از رژیم صهیونسیتی کودک‌کش هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر