logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان:

افزایش مشارکت 40 درصدی خیران در جشن عاطفه ها/ 700 میلیون تومان توسط خیران زنجانی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد

افزایش-مشارکت-40-درصدی-خیران-در-جشن-عاطفه-ها-700-میلیون-تومان-توسط-خیران-زنجانی-در-جشن-عاطفه‌ها-جمع-آوری-شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار مهردر انتظار همدلی در دو مرحله برنامه ریزی شده است، گفت: از اول شهریور تا 23 شهریور ماه خیران زنجانی ۷۰۰میلیون تومان درقالب کمکهای نقدی و غیرنقدی برای به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند.

به گزارش موج رسا;هدایت صفری امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه زنجان با بیان اینکه از ویژگی های نظام اسلامی و حکومت صالحان رسیدگی به امورنیازمندان است ، اظهار کرد: امروز در نظام ولایی کمیته امداد وظیفه رسیدگی به محرومان را به نیابت از ولی برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دوسرمایه اجتماعی بزرگ دارد که یکی از آنها سرمایه عظیم مردمی است که در همه امورپشتیبان نظام بوده اند و دیگری وجود رهبری در راس نظام است و هیچ کشوری در دنیا وجود نداردکه از نعمت رهبری برخوردارباشد، ابراز کرد:افتخارکمیته امداد این است که به عنوان نهادی زیرمجموعه بیت ولایت بوده و ازطرفی نهادی مردمی است که برنامه های آن با مشارکت مردم انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد زنجان با بیان اینکه افتخار میکنیم در نهادی خدمت میکنیم که در میان همه دغدغه های کشور اوج دغدغه مقام معظم رهبری رسیدگی به امور محرومان است و کمیته امداد تحت نظارت مقام معظم رهبری در حوزه محرومیت زدایی فعالیت میکند، عنوان داشت:کمیته امداد امروز بستری فراهم کرده است تا ضمن خدمت رسانی در بخش های مختلف به نیازمندان ،خیران و مردم نیز به فیض خدمت به محرومان نایل شوند.

صفری با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف در قالب خدمات هدفمند و زماندار به خانوارهای تحت حمایت است، تصریح کرد: درسال گذشته بیش از2 هزارو 200شغل در استان برای مددجویان تحت حمایت ایجادشد و هزار نفر خودکفاشده و از بدنه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

وی خاطرنشان کرد:۲۴هزار خانوار با جمعیت ۴۲هزار نفر شامل زنان سرپرست خانوار،سالمندان،ایتام ،فرزندان محسنین،بیماران خاص ،صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار مهردر انتظار همدلی در دو مرحله برنامه ریزی شده است، ادامه داد: از اول شهریور تا 23 شهریور ماه خیران زنجانی ۷۰۰میلیون تومان درقالب کمکهای نقدی و غیرنقدی برای به دانش آموزان نیازمند کمک کرده اند.

صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران زنجانی در جشن عاطفه ها تا امروز نسبت به آمار اولیه سال گذشته ۴۰درصد افزایش داشته است، اضافه کرد:با همراهی مناسب خیران زنجانی استان زنجان در سرفصل های پرداخت زکات ،صدقه و کمک به ایتام و فرزندان محسنین جزورتبه های برتر در بین سایر استانها در سال گذشته قرار گرفت.

منبع: عصر زنجان

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر