logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۷۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

نابودی داعش در حال رقم خوردن است/ آمریکایی‌ها جریانهای تروریستی را هدایت، حمایت و آموزش دادند/ امثال شهید حججی‌ بیداری اسلامی را در دنیا رقم می‌زنند

نابودی-داعش-در-حال-رقم-خوردن-است-آمریکایی‌ها-جریانهای-تروریستی-را-هدایت،-حمایت-و-آموزش-دادند-امثال-شهید-حججی‌-بیداری-اسلامی-را-در-دنیا-رقم-می‌زنند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: نابودی داعش در حال رقم خوردن است.

به گزارش موج رسا; سردار حسین دقیقی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار کرد: هر جریانی که بخواهد در برابر حقوق حقه مردم بایستند محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه شکست همیشه در ماهیت باطن نهادینه است، ابراز کرد: نابودی داعش در حال رقم خوردن است و دیر یا زود این جریان به صورت کامل از بین خواهد رفت و ما اکنون شاهد انزوای این جریان هستیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به  اینکه داعش برای تحت‌الشاع قرار دادن بیداری اسلامی شکل گرفت گفت: دشمنان اسلام خواستند بیداری اسلامی را به انفعال و حالت تدافعی ببرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش را هدایت، حمایت و آموزش دادند، خاطرنشان کرد: با لطف خداوند این نقشه آمریکایی‌ها نیز شکست خورد، این خود نوعی جنگ سخت با انقلاب اسلامی است که با دست توانای رزمندگان اسلام اعم از شیعه و سنی این پیروزی‌های جبهه مقاومت و شکست دشمنان در منطقه رقم خورده است.

سردار دقیقی با اظهار اینکه جریان انقلاب سیال، پویا و دائمی است، افزود: این جریان در هر منطقه سربازان خودش را دارد که ما امیدواریم روز به روز این جریان در دنیا ریشه‌دارتر و عمیق‌تر بشود که این اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه امثال شهید حججی‌ها بیداری اسلامی در دنیا رقم می‌زنند، اظهار کرد: این شهید از رویش‌های این انقلاب است که این چنین بیداری اسلامی را رقم می‌زند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر