logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۶۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی در گفتگو با موج‌رسا:

سپاه منادی عدالت خواهی است

سپاه-منادی-عدالت-خواهی-است-
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه سپاه از مردم و برای مردم است و در عرصه‌های مختلفی نقش‌های موثری داشته است گفت: سپاه منادی عدالت خواهی است.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه عملیات وعده صادق که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی داده شدطبق قوانین بین‌الملل صورت گرفت اظهار کرد: در این حماسه سپاه مقتدر ایران با همکاری تمام نیروهای مسلح این افتخار بزرگ را خلق کردند و پاسخی دندان شکن به رژیم صهیونیستی دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پاسخ سپاه به گستاخی رژیم صهیونیستی درباره حمله به کنسولگری ایران در سوريه تنبیه رژیم صهیونیستی بود.

 

امام جمعه شهر دندی عنوان کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد خطایی مرتکب شوند همانطور که وزیر امور خارجه، ریاست جمهوری و نهادهای انقلابی تاکید داشتند این بار ضربه سنگین‌تری خواهد خورد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛ دوران بزن در رو تمام شده است. 

 

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: با ضربه‌ای که در جواب گستاخی رژیم صهیونیستی از جانب ایران اعمال شد آنها متوجه شدند ایران با کسی شوخی ندارد و جواب متجاوز را خواهد داد.

 

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل با نیروهای مردمی تاسیس شد و بزرگ مردانی چون شهید سردار سلیمانی تربیت شده این مکتب هستند و شهدای عزیز در سپاه پاسداران به عنوان الگوی تمام عیار برای جامعه و نسل‌های جدید انقلاب هستند.

 

امام جمعه شهر دندی ابراز کرد: حضور میدانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظیر زلزله، سیل و حرکت‌های جهادی در مناطق محروم بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر افزود: امروز جهان ناظر حماسه وعده صادق بود وعده‌ای که به لطف خداوند عملی شد و سپاه منادی عدالت خواهی است و شجاعانه از مرزهای کشور در برابر بیگانگان دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر