logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۶۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر مؤسس خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان»

برگزاری-جشنواره-فرهنگی-و-هنری-«ایران-قهرمان»-
مدیر مؤسس خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان» به همت خانه قرآن و عترت هدایت شهر صائین‌قلعه به‌ مناسبت اجرای عملیات خیره‌کننده و غرورآفرین «وعده صادق» برگزار می‌شود.

محمدمهدی زرینه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان» به همت خانه قرآن و عترت هدایت شهر صائین‌قلعه به‌ مناسبت اجرای عملیات خیره‌کننده و غرورآفرین «وعده صادق» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد هنر خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین است، گفت: مهلت ارسال و پذیرش آثار یکم تا سی‌‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و شرکت‌کنندگان از ارسال عکس‌های یادگاری، بی‌کیفیت و غیرهمسو با عناوین اعلام شده، جدا خودداری کنند و ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده موردنظر از مراحل جشنواره حذف‌ خواهد شد.

زرینه افزود: برگزارکننده مجاز است آثار منتخب را به هر شیوه‌ای که صلاح بداند در نقاط مختلف اعم از داخل و خارج شهر به نمایش گذاشته و یا به روش‌هایی مانند کتاب، مجله تصویری، برنامه تلویزیونی، روزنامه و … با ذکر نام عکاس منتشر سازد. در خصوص موارد پیش‌بینی نشده، دبیرخانه مجاز به تصمیم‌گیری‌های لازم است. ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کنندگان به‌ منزله قبول مقررات است.

مدیر مؤسس خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه گفت: بخش‌های جشنواره شامل نقاشی، خوشنویسی، شعر، داستان کوتاه، مقاله، عکس، طراحی پوستر، سرود، قصه‌گویی، ذکر خاطرات شهدا، دل‌نوشته و سایر موضوعات مرتبط با ایثار و شهادت، عملیات وعده صادق، اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، رشادت‌های ارتش و سپاه، عملیات طوفان‌الاقصی، عملیات طوفان‌الاحرار، قدس، جبهه مقاومت، امدادهای الهی، دفاع از وطن، کمک به مظلوم، مبارزه با ظالم، مجاهدت مسلمانان و جنایت‌های اسرائیل و آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است و محدودیت سنی ندارد و بعد از بررسی آثار و اعلام نظر هیأت داوران، به پنج نفر برتر از طرف خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه، لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد و به پنج اثر بعدی که با تشخیص هیأت داوران شایسته تقدیر باشند نیز هدایایی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر