logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۶۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح توزیع اعتبارات برنامه محور بین هيأت‌های ورزشی

اجرای-طرح-توزیع-اعتبارات-برنامه-محور-بین-هيأت‌های-ورزشی
معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این طرح سال گذشته اجرا و نتایج مطلوبی از آن حاصل شد گفت: در سال جاری نیز برای اجرای این طرح جلسات تخصصی متعددی در امور ورزشی با حضور معاون ورزشی، معاون امور بانوان، کارشناسان ورزشی و اعضای هیات‌های ورزشی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، غفار امانی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو  با کارشناس خبری این اداره‌کل از اجرای طرح توزیع اعتبارات برنامه محور بین هیات‌های ورزشی همچون سال گذشته خبر داد.   

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این طرح سال گذشته اجرا و نتایج مطلوبی از آن حاصل شد و در سال جاری نیز برای اجرای این طرح جلسات تخصصی متعددی در امور ورزشی با حضور معاون ورزشی، معاون امور بانوان، کارشناسان ورزشی و اعضای هیات‌های ورزشی تشکیل شد تبیین کرد: در این جلسات ابتدا شاخص‌ها توسط کارشناسان ورزشی با دقت و با توجه به اهمیت تقویت نقاط ضعف ورزش استان احصا، بررسی و آنالیز  شد و در جلسات بعدی هیات‌های ورزشی استان با ارائه برنامه عملیاتی و تقویم ورزشی سال جدید باید در ۳۰ شاخص اثر گذار توسعه هیأت مربوطه برای دریافت اعتبار لازم با اداره کل به توافق برسند.   

غفار امانی در ادامه با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا یک ساختار منطقی جهت توزیع اعتبارات برای هیأت‌های ورزشی ایجاد کنیم تا از اعمال سلیقه شخصی در این زمینه جلوگیری شود تصریح کرد: از طرفی نیز برآنیم تا با  نظارت مستمر بر برنامه های مورد توافق بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.   

معاون ورزشی این اداره کل برخی از مهم‌ترین شاخص های توزیع اعتبار را  میزبانی مسابقات  قهرمانی کشور و بین المللی وو اردوهای تیم ملی، تعداد ورزشکاران با عضویت رسمی و راه یافتگان جدید به تیم ملی، تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات قهرمانی استان،  برگزاری مجامع عمومی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در رشته ورزشی مورد نظر برشمرد.  

وی همچنین اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان درخلال اجرای این طرح در سال جاری اقدام به تامین اعتبار برخی تجهیزات ورزشی تخصصی موردنیاز هیات‌های ورزشی کرده و این اقدام در راستای کمک به توسعه ورزشی هیات‌ها و داشتن عملکردی بهتر انجام گرفته است.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر