logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۶۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دستاوردهای سپاه پاسداران برای همگان مشخص است

دستاوردهای-سپاه-پاسداران-برای-همگان-مشخص-است-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری سپاه مربوط به تیزبینی، آگاهی و بصیرت امام راحل است، گفت: امروزه دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای همگان ثابت شده و مشخص است.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۵۸ با فرمان تاریخی و امام خمینی(ره) تاسیس شد اظهار کرد: اقدامات و خدمات سپاه در طول ۴۵ سال گذشته بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خدمات و دستاوردهای سپاه اسلامی ایران برای همگان مشخص است حتی دشمنان نظام نیز به این مهم رسیده‌اند، گفت: امام خمینی(ره) معتقد بودند انقلابی که به دست مردم شکل گیرد به دست مردم نیز حفظ خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی به بهترین شکل وارد و درخشیده است.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در عملیات وعده صادق ابراز کرد: اقتدار سپاه در حماسه وعده صادق بر همگان آشکار است و تحلیلگران خارجی نیز به این مهم اعتراف داشتند. 

وی تاکید کرد: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود و به راستی چنین نیز است.

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: سپاه توانسته است به تمام اهداف خود در زمینه‌های مختلف دست یابد و امروز کشورمان توانسته است حرفی برای گفتن در تمام زمینه‌ها در جهان داشته باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: سپاه پاسداران انفلاب اسلامی در زمان جنگ پابه‌پای ارتش از مرزهای کشور حفاظت دفاع کرده و در این راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر