logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تولد ۳۸۸ نوزاد حاصل اجرای طرح نفس در استان زنجان

تولد-۳۸۸-نوزاد-حاصل-اجرای-طرح-نفس-در-استان-زنجان-
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه طرح نفس از جمله طرح‌هایی است که جهت کمک به افزایش جمعیت در استان یک ونیم سال است که انجام می‌شود و پيشرفت خوبی داشته است گفت: ۳۸۸ نوزاد با اجرای طرح نفس در استان زنجان متولد شدند.

مشهود تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور است و اجرای این طرح با قوت در کشور و استان ادامه دارد اظهار کرد: در حال حاضر استان زنجان رتبه یک کشوری را در این طرح به نام خود ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طرح نفس یکی از طرح‌های مهم و ارزنده در افزایش جمعیت مطرح شده است که مشاورین فعال مرکز علوم پزشکی زنجان در این امر با شناسایی مادران باردار که قصد قسط جنین دارند را شناسایی و مشاوره‌های لازم در این جهت انجام می‌شود.

مسئول بسبج جامعه پزشکی استان زنجان ابراز کرد: استان زنجان در طرح نفس تاکنون خوش درخشنده است و رتبه یک کشوری را به نام خود ثبت شده کرده است.

تقی‌لو گفت: تا اسفندماه سال ۱۴۰۲ طبق آمار به دست آمده ۹۸۱ مادر قصد انجام سقط جنین خود را داشتند مشاورات لازم توسط همکاران انجام شده است که از این تعداد ۹۵۸ مادر با مداخلات و آموزش‌های لازم از سقط منصرف شده‌اند و ۳۸۸ نوزاد در طرح نفس در استان زنجان متولد شده‌اند.

وی تصریح کرد: طرح نفس یکی از طرح‌های مهم و ارزنده در افزایش جمعیت مطرح شده است که مشاورین فعال در این امر با شناسایی مادران باردار که قصد قسط جنین دارند را شناسایی و مشاوره‌های لازم در این جهت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر