logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۹۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جشنواره طرح تربیتی در زنجان برگزار شد

جشنواره-طرح-تربیتی-در-زنجان-برگزار-شد-
مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره طرح تربیتی در زنجان برگزار شد، گفت: این جشنواره که با هدف ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی فعال در مدارس انجام شده است.

هادی توفیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی استان زنجان در مرکز امام صادق علیه السلام زنجان با حضور تیم‌های تربیتی و 17 اثر منتخب شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: جشنواره طرح‌های تربیتی مرحله شهرستانی با رقابت 177 تیم در بهمن و اسفندماه سال 1402 برگزار شده و این موضوعات این جشنواره جبهه مقاومت، مظلومیت غزه، حضور پر شور در انتخابات در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: این جشنواره که با هدف ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی فعال در مدارس و انتقال تجربه بین تیم‌ها مبتنی بر اهداف تربیتی و ناظر به میدان و متناسب با شرایط سیاسی اجتماعی روز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان ابراز کرد: لازم به ذکر است تیم تربیتی از حوزه بسیج دانش آموزی شهید بهنام محمدی گرماب مقام اول، تیم تربیتی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دندی مقام دوم و تیم تربیتی حوزه بسیج دانش آموزی شهید خرازی ماهنشان به مقام سوم دست یافتند.            

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر