logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

حمله ایران به رژیم صهیونیستی فقط نمایش قدرت بود

حمله-ایران-به-رژیم-صهیونیستی-فقط-نمایش-قدرت-بود
امام جمعه خرمدره گفت: حمله ایران به رژیم صهیونیستی فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت، همین که هیمنه و ابهت ایران به جهانیان نشان داده شود و از طرفی هیمنه پوشالی جبهه استکبار خاک مالیده شود، دستاورد کمی نبود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به حمله ایران به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: 170 پهپاد و 120 موشک، فارغ از هر چیز دیگر نشان از قدرت بالای پرتاب هم‌زمان چندین موشک است که کشورمان را در رده کشورهای بسیار پیشرفته موشکی قرار می‌دهد. این توانمندی زمانی روشن‌تر می‌شود که ایران از نسل‌های جدید موشکی خود استفاده نکرده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: این فقط نمایش قدرت بود نه اِعمال قدرت، همین که هیمنه و ابهت ایران به جهانیان نشان داده شود و از طرفی هیمنه پوشالی جبهه استکبار خاک مالیده شود، دستاورد کمی نبود. 

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه برد عملیاتی ایران با یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر در برابر برد 370 کیلومتری رژیم جعلی بسیار گسترده‌تر بود، گفت: حداقل فاصله ایران با فلسطین اشغالی؛ یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر است که بخشی از موشک‌ها از عمق 700 کیلومتری پرتاب شدند. 

وی بیان کرد: حملات موشکی ایران از سه لایه دفاعی رژیم جعلی با مشارکت حداقل پنج کشور عبور کرده و به اهداف رسیده‌ است که باز هم نشان از برتری مطلق در این زمینه مشهود است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه محسوب می‌شود و این پایگاه بعد از قریب به هشت دهه در معرض حملات پهپادی و موشکی افتخارآفرین فرزندان عزیز ایران اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: امروز رژیم جعلی و اربابانش می‌دانند که دوران صبر استراتژیک به دوران گوشمالی تبدیل شده است و این یعنی موفقیت عملیات در بازدارندگی بدخواهان و دشمنان ایران عزیز.

امام جمعه خرمدره به ضرورت مطالبه پیش‌دستانه و پیشگیرانه از مسئولان، گفت: غفلت از مطالبه پیش دستانه خطاست مطالبه پیش‌دستانه هم کم هزینه و هم مفیدتر است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به ضررورت برخورد با کشف‌حجاب و تشکر از اجرای طرح نور فراجا، گفت: زیست عفیفانه هم حق و هم تکلیف مردم و مسئولان است. کشف حجاب در ایران نه یک فرایند اجتماعی که بلکه یک پروژه سیاسی و استعماری است که از زمان رضاخان شروع شده و تمامیت سرزمینی و فرهنگی کشور را نشانه گرفته است. برخورد با پروژه کشف حجاب، یک وظیفه دینی و ملی بوده و کوتاهی در برابر آن خیانت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر