logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۶۸۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در راستای پاسخ به مطالبات مردم انجام شد؛

صدور مجوز فعالیت شبانه‌روزی ۲ داروخانه در ابهر

صدور-مجوز-فعالیت-شبانه‌روزی-۲-داروخانه-در-ابهر-
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: به منظور پاسخ به مطالبات مردم در جهت تامین دارو برای ۲ داروخانه در شهرستان ابهر مجوز فعالیت شبانه‌روزی صادر شد.

رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از آنجا که خرید دارو و تأمین هزینه‌های آن از دغدغه‌های اصلی بیماران بیماری‌های خاص بیش از دیگران با کمبود و توزیع نامناسب دارو مواجه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بیماران درکنار تحمل رنج بیماری و تأمین هزینه سرسام‌آور آن بعضاً در خرید و تهیه این داروها هم دچار مشکل می‌شدند، بنابراین در ایام تعطیلات عید امسال ۲ داروخانه به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

شکوهی تصریح کرد: فعالیت شبانه‌روزی این داروخانه‌ها در پاسخ به مطالبات مردم و پیگیری‌های انجام شده توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر بوده که مجوز فعالیت شبانه‌روزی برای این داروخانه‌ها در ابهر اخذ شد تا از این پس مردم برای خرید دارو آن هم به‌ صورت شبانه‌روزی قدرت انتخاب داشته باشند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: مردم در صورت هرگونه مشاهده و داشتن هرگونه مشکل یا شکایتی در حوزه دارو می‌توانند با تلفن سه رقمی ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی ساعت شبانه‌روز تماس بگیرند تا کارشناسان این حوزه رسیدگی و برخورد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر