logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۶۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است

کشف-حجاب-حرام-شرعی-و-سیاسی-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه در هر کشوری قانون و مقررات وجود دارد که مردم موظف به رعایت آن قانون هستند گفت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه هشتم شوال سال 1344 سالروز تخریب بقیع اقدامی ضد قرآن، سنت و سیره مسلمین است که توسط وهابیون انجام شد اظهار کرد: امروز هم دشمنان می‌خواهند به حرم ائمه اطهار و حضرت زینب(س) بی احترامی کنند اما به لطف خدا مدافعین حرم در مقابلشان ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای زمینی است امروز نیروهای مسلح ما (ارتش قهرمان، سپاه سرافراز و نیروی انتظامی) مقتدر که خدمتگزار مردم هستند و در امنیت کشور که مثل هوا و آب ضروری است نقش مهم دارند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: عده‌ای می‌خواهند این مسئله را انکار کنند به دشمن نمی‌توان چشم دوخت آمریکایی‌ها در برخی اظهارات خود می‌گویند دوست ملت ایران هستند در حالیکه دروغ می‌گویند ایران را تهدید و تحریم می‌کنند چه طور باید توقع داشت دوست ملت هستند؟

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: آنها می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران از قدرت دفاعی و نظامی خود بکاهد در حالی که جمهوی اسلامی ایران در همه بخش‌های مقتدر است و نیروهای مسلح به توفیق الهی روز به روز بر قدرت دفاعی خود خواهند افزود.

وی تاکید کرد: ارتش قهرمان سال گذشته با پیمودن بیش از 65 کیلومتر دور دنیا اقتدار و قدرت ایران عزیز را به جهان نشان داد.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان انقلاب و همچنین در خطبه اول نماز عید فطر در مورد حجاب بود که کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و مسئولین در این باره برنامه دارند و داشته باشند تا این کار با برنامه پیش رود.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند؛ جمهوری اسلامی قطعا نمی‌خواهد کسی را اجبار به دینداری کنند اما مقابل هنجار شکنان خواهد ایستاد اظهار کرد: در هر کشوری قانون و مقررات وجود دارد که مردم موظف به رعایت آن قانون هستند.

وی گفت: امسال ماه رمضان حوادث خونبار غزه کام مسلمانان را تلخ کرد البته دولت‌های غربی در طول سال‌های متمادی همواره رژیم صهیونیستی را پشتیبانی کردند.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: اما متاسفانه در مسئله فلسطین دولت‌های اسلامی به وظیفه خود عمل نکردند باید بدانند در حضور رسول خدا شرمنده و سرافکنده هستند.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: رژیم صهیونیست در حمله خود به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این راستا آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به دست و پا افتاده‌اند و از ایران می‌خواهند رژیم صهیونیست را به خاطر اقدام تروریستی در دمشق مجازات نکند.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: از حضور پر شور و گسترده ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر و همچنین برنامه‌های ماه مبارک رمضان به خصوص شب‌های قدر تشکر و قدردانی داریم. 

وی گفت: باید قدر این ملت را دانست و مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در دیدار با مسئولان کشورهای اسلامی فرمودند؛ راهپیمایی روز قدس امسال یک رکن سیاسی بین‌المللی شگفت آفرین بود و از ملت ایران به خاطر حضور در این عرصه‌ها متشکریم.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: واقعا جای شکر دارد اما فقط شکر زمانی کافی است که مسئولان نظام از این ملت عزیز تشکر عملی کنند و آن هم حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر