logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۶۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده خبر داد:

فعالیت مستمر اکیپ‌های امدادی نوروزی در خدابنده

فعالیت-مستمر-اکیپ‌های-امدادی-نوروزی-در-خدابنده-
رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده گفت: اکیپ‌های امدادی نوروزی پایگاه‌های هلال احمر همچنان در سطح شهرستان مستقر و فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، علی رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده این نهاد در طول ایام نوروز و سال تحویل و هم چنین خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافرین نوروزی با مستقر شدن پایگاه‌های هلال احمر در سال جدید در سطح شهرستان گفت: اکیپ‌های امدادی نوروزی پایگاه‌های هلال احمر شهرستان خدابنده در شهر زرین رود با پنج نیروی امدادگر، نجاتگر، راننده و یک ست نجات مستقر شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پایگاه دوتپه سفلی نیز با ۵ نیروی امدادگر، نجاتگر، راننده و یک اکیپ سیار در ساعات پیک ترافیک در جاده با چراغ گردان در مسیر (معیت)پلیس راهور مسقر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده ادامه داد: پایگاه کرسف با۴ نیروی نجاتگر کنار جاده مستقر شده‌اند و هم چنین در محل شعبه اداری جمعیت هلال احمر برای کلیه کارکنان، شیفت کشیک تعریف شده است.

وی افزود: در بخش خدمات بشر‌دوستانه سفرهای نوروزی، یک پست سیار در محوطه بقعه مطهر قیدارنبی(ع)دایر کردیم که از غرفه‌های اتاق دوستدار کودک، تیم غربالگری سلامت، تیم بهرفت و ترافیک، تیم داوطلبان و جمع آوری کمک‌های داوطلبانه به مردم مظلوم غزه و تیم آموزش کمک‌های اولیه و مخاطرات تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: هم چنین در غار زیبای کتله خور گرماب نیز یک تیم سیار امدادی مستقر شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر