logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۶۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برخورد خودرو کوئیک با گاردریل ۷ مصدوم بر جا گذاشت

برخورد-خودرو-کوئیک-با-گاردریل-۷-مصدوم-بر-جا-گذاشت-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه از آغاز سال جدید شاهد تصادفات مختلف درجاده مواصلاتی استان هستیم گفت: برخورد خودرو کوئیک با گاردریل ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برخورد خوردو کوئیک با گاردریل در تاریخ ۱۲ فروردین ماه ساعت ۱۷:۵۵  دقیقه در اتوبان زنجان به قزوین ۲۵ کیلومتر بعد از خرمدره گزارش شده‌ است گفت: این حادثه ۷ مصدوم بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: ۶ نفر مصدوم این حادثه به بيمارستان بو علی سينا خرمدره انتقال يافتند و یک نفر از مصدومین حادثه از اعزام به بيمارستان امتناع کرد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در زمان حاضر اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود و  همچنین ۴۸۰ نیروی انسانی اورژانس زنجان در پایگاه‌های جاده‌ای و شهری استان در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

تقی‌لو گفت:همشهریان دقت داشته باشند در صورت بروز حادثه در جاده‌ها با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم به مصدومین در جاده‌ها انجام شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر