logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با معرفی برگزیدگان؛

پرونده جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش در زنجان بسته می شود

پرونده-جشنواره-استانی-فیلم-و-عکس-ارزش-در-زنجان-بسته-می-شود

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با معرفی برگزیدگان؛پرونده جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش در زنجان بسته می شود.

معراج کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش  به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و با همکاری انجمن سینمای جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای اشاعه و ترویج ارزش‌ها و مفاهیم والای دینی و ملی از اهداف برگزاری این جشنواره است، خاطرنشان کرد:ارج نهادن به خلاقیت و ‌استعداد جوانان و توسعه و گسترش هنرهای تصویری در سطح جامعه از دیگر اهداف محسوب می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانواده پایدار، سبک زندگی اسلامی و ایرانی، روابط خویشاوندی، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی از محورهای این همایش است.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: همچنین آب و محیط زیست، اقتصاد مقاومتی، نماز و معنویت، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، قرآن و عترت و موضوع آزاد از دیگر محورهای این همایش محسوب می شود.

کرمی با بیان اینکه بخش‌های جشنواره در دو گروه فیلم داستانی مستند پویانمایی و بخش عکس که خود به دو بخش تک عکس و مجموعه عکس، تقسیم می‌شود،برگزار می شود،افزود:آثار این جشنواره در دو سطح استانی و ملی پذیرفته شد.

وی با اشاره به اینکه داوری آثار دومین جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش در زنجان به پایان رسیده است،بیان داشت:در بخش فیلم، در مجموع ٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره راه پیدا کرد که از این آثار، ٥٤ اثر مورد داوری قرار گرفت و ٦ اثر حائز شرایط لازم برای شرکت در جشنواره نبود.

این مسئول با اشاره به تعداد آثار ارسال شده در بخش عکس اظهار داشت: در مجموع ٢٠٣ اثر در بخش تک‌عکس و ١٠ مجموعه عکس از سوی دبیرخانه دریافت شده و مورد داوری قرار گرفت.

وی مراسم اختتامیه این جشنواره را ٢١ شهریورماه، همزمان با روز ملی سینما در سالن سینما بهمن زنجان عنوان کرد و افزود: این مراسم، روز سه‌شنبه، ساعت ٧ عصر برگزار شده و از برگزیدگان رشته‌های مختلف تجلیل می‌شود.

رئیس امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،گفت: داوری این جشنواره بر عهده محمودنظرعلیان، رضا نجفلو، عبدالرضا صادقی جهانی، ناصر محمدی و مهران فیروزبخت است.//ن

 

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ ]
پرونده جشنواره استانی فیلم و عکس ارزش در زنجان بسته می شود+ببخشید پرونده سینما وفیلم وعکس سالهاست در زنجان بسته شده
فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴