logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسيج سازندگي استان زنجان:

ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی به طرح های صنایع تبدیلی در زنجان/ نوشت افزارهای ایرانی در مناطق محروم زنجان توزیع می شود

ارائه-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-به-طرح-های-صنایع-تبدیلی-در-زنجان-نوشت-افزارهای-ایرانی-در-مناطق-محروم-زنجان-توزیع-می-شود

مسئول بسيج سازندگي استان زنجان گفت:در سال جاری با توجه به قطب بندی هایی که انجام شده است، بیشترین میزان تسهیلات به صنایع تبدیلی اختصاص می یابد.

فرهاد امندي امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: توزيع نوشت افزار در مناطق محروم استان زنجان از سوی گروه های جهادی انجام می شود.

وی با بیان اینکه این امر به منظور حمايت از كالاي ايراني و محروميت زدايي انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مهر، این اقلام در مناطق محروم استان زنجان توزيع می شود.
مسئول بسيج سازندگي استان زنجان با اشاره به آغاز اردوهای جهادی از ابتدای تابستان سال جاری، خاطرنشان کرد: اردوهاي جهادي با حضور دانش آموزان و دانشجويان انجام شده است.
امندی از فعالیت 85 گروه جهادي در قالب بسيج دانش آموزي و دانشجويي در عرصه هاي مختلف خبر داد و گفت: اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي بيشتر در مناطق روستايي استان به ارائه خدمات می پردازند.
وی عرصه های گروه هاي جهادي استان زنجان را فرهنگي، آموزشي، عمراني و خدماتي عنوان کرد و گفت: بيشتر پروژه هاي محروميت زدايي با كمك خيرين استان انجام مي شود.

این مسئول ساخت مدارس، آبرساني در قالب طرح هاي محروميت زدايي در روستاهاي دور افتاده و محروم استان زنجان را یکی از کارهای ویژه گروه های جهادی عنوان کرد و افزود: به منظور محرومیت زدائی در مناطق محروم استان گروه های جهادی هر ساله به این مناطق اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات اقتصاد مقاومتي در استان نهايي نشده است،ادامه داد: پرداخت تسهيلات به طرح های  اقتصاد مقاومتي انجام می شود.
این مسئول حمایت از صنايع تبديلي را یکی از فعالیت های سال جاری عنوان کرد و گفت: باتوجه به قطب هايي كه در هر شهرستان مشخص شده است به صنايع تبديلي استان تسهيلات پرداخت مي شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر