logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری ۴ برنامه شاخص در حوزه جهاد و ایثارگری در ابهر

برگزاری-۴-برنامه-شاخص-در-حوزه-جهاد-و-ایثارگری-در-ابهر
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر گفت: طی هفته شهید ۴ عنوان برنامه شاخص با موضوع ایثار و شهادت در سطح شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

ابوالفضل زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ما مدیون خون پاک شهدا و ایثار ایثارگران هستیم که باعث رقم خوردن انقلاب شدند و ثمره آن را یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های رأی دیدیم که علی‌رغم مشکلات فراوان و تبلیغات منفی، حضور پررنگی از مردم رقم خورد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بنیاد شهید باید در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به ایثارگران تلاش کند و در این راستا در دولت سیزدهم در سال‌جاری بیش از ۱۵۰ برنامه و یادواره در سطح شهرستان ابهر انجام شده است.

زمانی با اشاره به عمده فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال عنوان کرد: برگزاری مسابقه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان، اعزام ۲۰۰ ایثارگر به اردوهای یک روزه و همچنین اعزام ۱۵ ایثارگر به عتبات عالیات از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر با بیان این موضوع که تولید محتوای فرهنگی و نشر مفاهیم حوزه ایثار اولویت فعالیت‌ها محسوب می‌شود گفت: طی سال‌جاری ۵۰ یادواره شهدا در سطح شهرستان ابهر برگزار شد که حداقل در ۳۰ مورد از آنها به طور مشترک و یا خاص همکاری داشته و درمجموع ۷۰ مورد محتوا تولید و در فضاهای مجازی بنیاد شهید بارگذاری و منتشر شده است.

وی تصریح کرد: بهبود وضعیت بیمه تکمیلی، پایش سلامت ۱۷۰ نفر از جامعه ایثارگری، تهیه تجهیزات پزشکی برای جانبازان و ایثارگران از جمله اقدامات ما طی سال‌جاری بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب طرح سپاس ۵۰۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر انجام شده و تمام خدمات که پیش از این نیازمند مراجعه حضوری بود، به‌ صورت الکترونیکی قابل انجام است.

زمانی با اشاره به برنامه‌های هفته شهید مطرح کرد: غرس ۴۰۰ نهال به نیت ۴۰۰ شهید شهرستان برگزار شد، میز خدمت در شهرستان ابهر انجام شده، در مجموع ۴ عنوان برنامه شاخص در این ایام در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴