logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۶۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

فناوری خط تولید شرکت آبرسان نوید زنجان به‌روز می‌شود+عکس

فناوری-خط-تولید-شرکت-آبرسان-نوید-زنجان-به‌روز-می‌شود+عکس
مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت آبرسان نوید از جمله شرکت‌هایی است که مشکلات متعددی داشت و تا مرز ورشکستگی پیش رفت، گفت: اما مشکلات این شرکت در کلینیک تخصصی بسیج صنعت استان بررسی شد و با همراهی سایر ارگان‌ها احیا شد.

سید محسن احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه شرکت آبرسان نوید از جمله شرکت‌هایی است که مشکلات متعددی داشت به طوری که چند سال پیش تا مرز ورشکستگی پیش رفت، اظهار کرد: طبق هماهنگی که با بسیج سازندگی انجام شد برای اجرای پروژه‌های آبرسانی از این شرکت خرید به عمل آمد و همین امر سبب شد تا شرکت جان دوباره به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید

مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه این شرکت مشکلات متعدد در تسهیلات، چک‌ها در بحث زمین شهرک صنعتی داشت، گفت: اما با همکاری تنگاتنگ که سازمان صنعت معدن و تجارت استان و شرکت‌های شهرک صنعتی رخ داد خوشبختانه مشکلات این شرکت حل شد. 

وی با اشاره به اینکه با خریدی که از مجموعه انجام گرفت و حمایتی که بابت چک‌های شرکت آبرسان انجام شد به معنای واقعی این شرکت به حالت احیا درآمد، ادامه داد: با این حال در طول روز‌های گذشته با جلسه‌ای که برگزار شد پیگیری از قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی انجام گرفت تا در بحث آبرسانی به روستاها خرید از این شرکت دوباره رخ دهد.

مدیر کلینیک تخصصی بسیج صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین تصریح کرد: فناوری خط تولید این مجموعه پایین و قدیمی است با این وجود طی بازدیدی که سرهنگ سهندی از مجموعه داشتند و پیگیری که انجام شد، خط تولید به روز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ نفر نیرو در شرکت آبرسان در حال فعالیت و اشتغال هستند، گفت: نوار آبیاری و لوله تولیدی سایز ۱۶ تا ۳۱۵ بوده و ظرفیت سالانه تولید ماهانه نیز ۳۰۰ تن و سالانه نیز ۶ هزار و ۵۰۰ تن است.

 گفتنی است مشکلات این شرکت در سه‌شنبه‌های صنعت و معدن استان مورد بررسی قرار گرفته بود، سه‌شنبه‌های صنعت و معدن استان طرحی است که بین جلسات این کلینیک و ستاد رفع موانع تولید ارتباط وجود دارد به طوری مشکلات احصا شده واحد‌هایی که درگیر معضلات هستند به ستاد رفع موانع تولید معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر