logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۶۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

آسیاتک به تعهدات خود در پروژه فیبر نوری عمل نکرد

-آسیاتک-به-تعهدات-خود-در-پروژه-فیبر-نوری-عمل-نکرد
شهردار زنجان با بیان اینکه تاکنون تقریبا 13تا 14 درصد پروژه فیبرنوری در شهر زنجان اجرا شده است، گفت: شرکت آسیا تک نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در پاسخ به سوالی در ارتباط با کنده‌کاری‌هایی که در خصوص پروژه فیبر نوری ایجاد شده است، اظهار داشت: شهرداری با شرکت آسیاتک قراردادی منعقد کرده است که مطابق با آن شرکت موظف به ترمیم کنده‌کاری‌ها در بازه زمانی مشخص است.

بیشتر بخوانید

شهردار زنجان با بیان اینکه شرکت آسیاتک در عمل به تعهدات خود عمل نکرده است، گفت: پروژه فیبرنوری به عنوان یک پروژه ضروری شهری محسوب می‌شود که باید در بازه زمانی خاصی تکمیل شود.

وی افزود: شهرداری همه همکاری‌های لازم را با این شرکت انجام داده به طوری که بعد از عمل نکردن به تعهدات در دو مقطعی که کار توسط شهرداری متوقف شده بود و قرار شد بعد از پایان ترمیم‌های مورد تعهد کار ادامه یابد، بنا به توصیه‌هایی اجازه حفاری داده شد ولی در حال حاضر اجازه فعالیت ندارند.

فیروزفر با بیان اینکه همکاری و تسهیل‌گری لازم با شرکت آسیاتک در پروژه فیبرنوری انجام شده است، خاطرنشان کرد: اما پیمانکار شرکت آسیاتک در تامین نیروهای مورد نیاز و اکیپ‌های کاری مشکل دارد.

وی با اشاره به اینکه ایام نزدیک عید است و شهرداری نمی‌تواند اجازه حفاری دهد، تصریح کرد: تاکنون تقریبا 13تا 14 درصد پروژه فیبرنوری در شهر زنجان انجام شده است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در همین میزان کنده‌کاری انجام شده مشکل ترمیم وجود دارد، گفت: حفاری کردن و تعلل موجود در ترمیم مانع ادامه کار شده، چرا که 13 تا 14 درصد حفاری و ترمیم بتن هم شده، ولی در ترمیم آسفالت یک چهارم از حفاری‌ها کار شده و قرار بر این است تا ترمیم آسفالت به سطح قابل قبول نرسد فعلا حفاری انجام نشود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر