logo
امروز : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۶۱۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

آتش‌نشانان ابهری در آماده باش کامل در چهارشنبه آخر سال

آتش‌نشانان-ابهری-در-آماده-باش-کامل-در-چهارشنبه-آخر-سال
شهردار ابهر گفت: با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال آتش‌نشانان ابهری در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در جلسه هماهنگی چهارشنبه‌سوری با اشاره به آماده‌باش کامل شهرداری و واحدهای آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: همزمان با این روز اکیپ‌های سیار آتش‌نشانی در ۴ نقطه شهر مستقر می‌شود .

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دو دستگاه خوردو گشت آتش‌نشانی نیز به صورت سیار در شهر به خدمت مشغول خواهند بود، افزود: نیروهای خدماتی و اجرایی نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

حیدری با توضیح اینکه آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه آتش‌سوزی منازل، اماکن تجاری و صنایع نیز باید وجود داشته باشد، افزود: با آتش‌نشانی‌های هیدج، صائین‌قلعه و خرم‌دره نیز باید هماهنگی لازم برای عملیات‌های مشترک در صورت نیاز انجام شود‌.

شهردار ابهر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، اضافه کرد: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نقاشی جداول و برخی از سطل‌های زباله آهنی، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از اقداماتی است که باید برای ایام نوروز انجام شود و در حوزه فضای سبز نیز باید تمام اقدامات لازم باید انجام گرفته و هیچ اقدامی روی زمین نماند.

حیدری از برپایی سفره هفت‌سین در ۳ منطقه از سطح شهر خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی دست‌فروشان سطح شهر نیز از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر