logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تکواندو کار ابهری در گفتگو با موج‌رسا:

کسب مقام سوم استعداد برتر تبریز- کسب مدال برنز در مسابقات تبریز

کسب-مقام-سوم-استعداد-برتر-تبریز-کسب-مدال-برنز-در-مسابقات-تبریز-
تکواندو کار ابهری با بیان اینکه موفق به کسب مقام سوم در المپیاد استعداد‌های برتر تبریز شدم گفت: از طرف هیأت تکواندو شهرستان ابهر به مسابقات رفته و توانستم مدال برنز را کسب کنم.

نسا میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» تکواندو کار ابهری در آیین تجلیل از برترین‌های المپیاد استعداد‌های برتر با بیان اینکه موفق به کسب مقام سوم در المپیاد استعداد‌های برتر تبریز شدم و از طرف هیأت تکواندو شهرستان ابهر به مسابقات رفته و توانستم مدال برنز را کسب کنم. 

بیشتر بخوانید

 

وی با اشاره به تمرینات حرفه‌ای بطور مستمر عنوان کرد: در کنار تحصیل و  استفاده از کلاس‌های گوناگون به طور مداوم تمرینات بدنسازی و حرکات کششی ادامه داده تا بتوانم به این سطح از مسابقات دست پیدا کنم. 

 

تکواندو کار ابهری نسبت به سطح مسابقات افزود: سطح مسابقات از درجه بالایی برخوردار بود به طوریکه سطح مسابقات انتخابات تیم ملی را داشت و همینطور آسیایی بود با کمک مربی و تلاش‌های روز افزون توانستیم نام استان زنجان را درخشان‌تر از قبل کنیم.  

وی اشاره‌ای به تعداد نفرات اعزامی کرد و گفت: در این مسابقات استعداد برتر 10نفر از استان زنجان اعزام شدیم که تنها 2 نفر، بنده و نگار محمد‌بیگی موفق به کسب مدال برنز شدیم و برای سال آینده پر قدرت تر از قبل تمرینات خود را افزایش می‌دهیم که خوش رنگ‌ترین مدال را از آن خود کنیم. 

میرزایی ادامه داد: ورزش تکواندو علاوه بر اینکه یک رشته ورزشی است یک رشته فرهنگی نیز محسوب شده و باعث ترویج اهمیت موضوع ورزش در جامعه می‌شود، از علاقه‌مندان به این رشته خواستارم حتما به این ورزش نشاط آور روی آورند. 

وی در پایان عنوان کرد: از مربی و خانواده که هر لحظه حامی من بودند تشکر و قدردانی کرده و همچنین از مسئولین ارشد خواستارم مانند یک پدر و مادری دلسوز پشیبان ما باشند.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر