logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری مسابقات استانی فوتسال نوجوانان در ابهر

برگزاری-مسابقات-استانی-فوتسال-نوجوانان-در-ابهر-
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان استانی به میزبانی ابهر در حال برگزاری است.

مجید پسنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان استان زنجان از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اسفند به میزبانی شهر ابهر در سالن دانشگاه پیام نور ابهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چهار تیم در این مسابقات شرکت کردند، گفت: سه تیم از شهرستان ابهر و یک تیم از شهرستان خدابنده در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

پسنده با تأکید بر اینکه قهرمان این دوره به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد، گفت: در دور اول بازی‌ها که روز شنبه ۱۹ اسفند بود، تیم رعد هیدج ۳ بر صفر تیم مقاومت ابهر را شکست داد و در بازی دوم روز شنبه نیز تیم استیلا ابهر، تیم ماهان خدابنده را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: در دور دوم بازی‌ها در روز یکشنبه ۲۰ اسفند، تیم‌های رعد هیدج و استیلا ابهر و دو تیم مقاومت ابهر و ماهان خدابنده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و روز دوشنبه ۲۱ اسفند نیز قهرمان این مسابقات معرفی خواهد شد‌.

پسنده ضمن قدردانی از ریاست هیأت فوتبال استان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابهر و بسیج ورزشکاران ابهر گفت: از ریاست دانشگاه پیام نور به دلیل در اختیار قرار دادن سالن ورزشی این دانشگاه و همین‌طور اسکان مهمانان شهرستان خدابنده، کمال همکاری را با هیأت فوتبال داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر