logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۵۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان:

برگزاری نمایشگاه کتاب ابزاری مهم برای ترویج کتابخوانی است

برگزاری-نمایشگاه-کتاب-ابزاری-مهم-برای-ترویج-کتابخوانی-است
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های کتاب از جمله راه کارهای اساسی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب ابزاری مهم برای ترویج کتابخوانی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن با بیان اینکه با توجه به شرایط حاضر نیاز جامعه مخصوصا نیاز نسل‌های جوان به آشنائیت با مفاهیم قرآنی بیشتر از هر زمان دیگری است و پرداختن به این موضوع اهمیت ویژه دارد گفت: در این راستا نمایشگاه کتاب به لحاظ تنوع کتاب‌های موجود در آن و پرداختن به موضوعات مختلف و تعداد ناشران نسب به نمایشگاه‌های دوره‌های قبل پیشرفت‌های زیادی مشاهده می‌شود و نیاز و شرایط کنونی در جامعه ایجاب می‌نماید که به موضوع کتابخوانی در جامعه توجه خاص و ویژه گردد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب از جمله راه کارهای اساسی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است و منجر به معرفی محصولات جدید به لحاظ طراحی و خلاقیت در بین سنین مختلف در جامعه می‌گردد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ابراز کرد: مطالعه کتاب باعث آشنا شدن با تاریخ، تمدن، فرهنگ و موضوعات مختلف در جهان می‌شود و باید توجه نمود که دسترسی به کتاب امروزه آسان‌ است طوری که افراد به صورت غیر حضوری اقدام به خرید و تهیه کتاب نموده و آن را بدون دردسر تحویل می‌گیرد و از آن استفاده می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان افزود: نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آستانه ماه مبارک رمضان دایر شده است، گفت: این اقدام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد زمینه آشنایی مردم با محصولات قرآنی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر