logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۵۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار نوربهار خدابنده خبر داد:

صرف 28 میلیارد تومان اعتبار برای امور شهرداری نوربهار خدابنده

صرف-28-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-امور-شهرداری-نوربهار-خدابنده
شهردار نوربهار خدابنده گفت: در مدت ۲.۵ سال گذشته تا به امروز اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان برای امور شهرداری این شهر هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، جواد کاظمی شهردار شهر نوربهار به گزارش عملکرد و اهم اقدامات انجام شده در طول تصدی شهرداری این شهر اظهار کرد: در این مدت خدمات ارزنده‌ای با توجه به امکانات و میزان اعتبارات شهرداری به مردم و شهروندان نوربهار انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شهرداری نوربهار هیچ طرحی را در سطح شهر افتتاح نداشته است اما در کل با همکاری و هم‌یاری و مشارکت خود مردم و اعضای شورای شهر و شهرداری این شهر عمده فعالیتها و اقدامات موثری در جهت شکوفایی و عمرانی و خدماتی و هم چنین در زمینه‌های فرهنگی ارائه خدمت کرده است.

شهردار نوربهار با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سال جاری عنوان کرد: طرح جدول‌گذاری به طول 3 هزار و 600 متر انجام شده است و زیرسازی معابر به میزان 28 هزار مترمربع محقق شد.

وی افزود: میزان تهیه و آسفالت‌ریزی 32 هزار تن بوده است و تهیه ماشین حمل زباله و پیشرفت ۷۵ درصدی فیزیکی ساختمان جدید اداری شهرداری این شهر که امیدواریم در سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم نیز انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: ایجاد و احداث پارک به مساحت یک هکتار که پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است، تهیه دستگاه تولید سنگفرش بتنی، اجرای کانال سنگی مسیل به طول ۴۰۰ متر و اجرای طرح کامل ممیزی شهر نیز محقق شده است.

وی اضافه کرد: تهیه و کاشت درخت به میزان 4 هزار اصله انجام شده است و بدهی شهرداری نوربهار که در دوره قبل مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و 800میلیون تومان بود، هم پرداخت شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر