logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۵۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان:

انتخابات مصداق بارز مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است

انتخابات-مصداق-بارز-مردم-سالاری-دینی-جمهوری-اسلامی-است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با بیان اینکه انتخابات مصداق بارز مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است گفت: اکنون در آستانه برگزاری و آفرینش حماسه‌ای عظیم هستیم.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی ایالویی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: انتخابات مصداق بارز مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی است و اکنون در آستانه برگزاری و آفرینش حماسه‌ای عظیم هستیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: از مهمترین وظایف مردم، حضور فعال و آگاهانه در انتخابات، سالم سازی فضای انتخابات و تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ادامه داد: جلوگیری از یاس و دلسردی مردم از انتخابات و تبیین احساس وظیفه و مسئولیت نیز جز وظایف مردم است.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات نه تنها حق و خواسته مردم، بلکه وظیفه و تکلیف و مسئولیت دینی، عقلی و قانونی آنان نیز است.

حجت‌الاسلام صبحی تاکید کرد: این حق و تکلیف، امروز مسئله‌ای حیاتی، سرنوشت‌ساز، موثر و دارای نقش بسیار در معادلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی یادآور شد: این مسئولیت و وظیفه مهم و خطیر، به قدری مورد توجه شرع و قانون قرار گرفته که امام راحل در صحیفه نور، جلد۱۵ و صفحه ۱۶۸ آن را مورد توجه قرار داده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد که می‌فرمایند: باید همه شما و همه ما، زن و مرد همان طور که باید نماز بخوانیم باید سرنوشت خودمان را تعیین کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم بدانند که این احساس وظیفه و تکلیف باعث حضور پررنگ و گسترده افراد متدین و آگاه در پای صندوق‌های رای می‌شود‌.

حجت‌الاسلام صبحی ادامه داد: در نتیجه مانع انتخاب و گزینش اشخاص نا‌صالح می‌شود و همچنین حضور مردم باعث ناکامی نقشه‌های شوم می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر