logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

کاهش جمعیت از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است

کاهش-جمعیت-از-اهداف-دشمنان-نظام-و-انقلاب-است-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از مواردی که دشمن در جنگ ترکیبی آن را نشانه گرفته است، موضوع ازدواج است، گفت: چرا که کاهش جمعیت از اهداف دشمنان نظام است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در مراسم تجلیل از سربازان متاهل با بیان اینکه یکی از مواردی که دشمن در جنگ ترکیبی آن را نشانه گرفته است، موضوع ازدواج است، اظهار کرد: چرا که کاهش جمعیت از اهداف دشمنان نظام است.  

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما در وهله نخست سبب کاهش جمعیت و نیز کاهش آمار فرزندآوری در کشور شدند، تصریح کرد: در همین راستا وضعیت کشور را به شرایطی رسانده که کاهش زادو ولد در کشور ما به فرهنگ تبدیل شده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ازدواج سبب آرامش و تکامل افراد می‌شود، خاطرنشان کرد: فرزندان نیز سرمایه‌های اجتماعی و معنوی والدین هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت اجتماعی و تعیین سرنوشت کشور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴