logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۷۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهر صائین‌قلعه:

دشمنان تلاش دارند با القاء حس ناامیدی، مردم را از صحنه خارج کنند

دشمنان-تلاش-دارند-با-القاء-حس-ناامیدی،-مردم-را-از-صحنه-خارج-کنند
امام جمعه شهر صائین‌قلعه گفت: دشمنان خونخوار و منافقین ضد انقلاب و همه دشمنان داخلی و خارجی یک جنگ احزاب بزرگی را برای تحریم انتخابات به راه انداخته‌اند، پر واضح است آنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند.

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از ثمرات شرکت در انتخابات حفظ نظام اسلامی است و طبق فتوای همه مراجع معظم تقلید از اوجب واجبات است، گفت: این امتحان بزرگ الهی، سیاسی در جمعه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد و وظیفه ما شرکت در این جشن ملی است و طبق فتوای همه مراجع عظام تقلید حفظ نظام اوجب واجبات است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: مردم عزیز و انقلابی بدانند دشمنان خونخوار و منافقین ضد انقلاب و همه دشمنان داخلی و خارجی یک جنگ احزاب بزرگی را برای تحریم انتخابات به راه انداخته‌اند، پر واضح است آنان چشم دیدن ایران قوی را ندارند.

حجت‌الاسلام نوری افزود: انتخابات قدرت ملی را افزایش می‌دهد و قدرت ملی و امنیت می‌آورد و حاصل امنیت شکوفایی علمی و اقتصادی و حل مشکلات است، لذا در مسیر ولایت به لطف الهی ۱۱ اسفند حماسه خیره‌کننده توسط مردم بصیر ایرانی خلق خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های کاندیدای اصلح گفت: ایمان، بصیرت، همت جهادی و برنامه کارآمد و قوی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح است که نماینده باید ساده‌زیست، امانتدار، راستگو و وفادار نسبت به اسلام، انقلاب و آرمان‌های آن باشد.

امام جمعه شهر صائین‌قلعه گفت: رقابت‌ها در انتخابات باید سالم و با رعایت اخلاق و احترام و بدون تخریب، تهمت و دروغ باشد تا مایه دلسردی مردم نشود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر