logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۵۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ابهر:

۱۰۲ بازرس انتخابات ابهر را رصد می‌کنند

۱۰۲-بازرس-انتخابات-ابهر-را-رصد-می‌کنند
معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ابهر گفت: در شهرستان ابهر که حوزه مرکزی و اصلی به حساب می‌آید، ۱۰۲ شعبه پیش‌بینی و ۱۰۲ بازرس، برای هر شعبه یک بازرس و ۹ سربازرس به کارگیری شده که بر کار بازرسین نظارت دارند.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: حوزه انتخابیه شهرستان ابهر دارای دو حوزه فرعی خرمدره و سلطانیه است، در شهرستان ابهر که حوزه مرکزی و اصلی به حساب می‌آید، ۱۰۲ شعبه پیش‌بینی و ۱۰۲ بازرس، برای هر شعبه یک بازرس و ۹ سربازرس به کارگیری شده که بر کار بازرسین نظارت دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار بردیم که بازرسین از همه اقشار حضور داشته باشند و در هیچ ستادی فعالیت نداشته و وابستگی به هیچ کاندید نداشته و کاملا بی‌طرف باشند.

امیرلو تصریح کرد: چهار مؤلفه‌ای که حضرت آقا فرمودند؛ سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، در بخش سلامت انتخابات، یک بخش آن مربوط به بازرسین و سربازرسین است و وظیفه آنها تضمین سلامت انتخابات است و با توجه به شرایطی جوی و جغرافیایی، روستاهای پراکنده‌‌ای که در شهرستان ابهر وجود دارد، هر شعبه یک بازرس به کارگیری شده و سربازرسین هم موظفند به ۱۲ شعبه‌ای که به آنها اختصاص دارد به طور منظم نظارت کنند و در طول دوره رأی‌گیری از نزدیک شعبات را رصد کنند و احیاناً اگر مشکل و تخلفی بود گزارش دهند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان ابهر گفت: در رأس هیأت بازرسی شهرستان، یک بازرس ویژه‌ای نیز از استان زنجان حضور دارند که بر کار بازرسان و سربازرسان نظارت می‌کنند و یک هیأت بازرسی شهرستان که متشکل از رئیس و دو نفر عضو که یک نفر دبیر که بخشدار، دبیر هیأت بازرسی شهرستان و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت عضو هیأت بازرسی شهرستان هستند که این هیأت بازرسی بر کار بازرس ویژه، سربازرس و بازرسین نظارت ‌می‌کنند و نهاد بالاتر از هیأت بازرسی، هیأت بازرسی استان است که بر همه این مراحل نظارت می‌کند که بر هیأت بازرسی استان هم به صورت کشوری نظارت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی برای بازرسان و سربازرسان گفت: از همه آحاد مردم شهرستان ابهر دعوت می‌کنیم که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر