logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

انتخابات مظهر اعتماد متقابل مردم و نظام است+عکس

انتخابات-مظهر-اعتماد-متقابل-مردم-و-نظام-است+عکس
استاندار زنجان گفت: انتخابات مظهر اعتماد متقابل مردم و نظام و مهمترین پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی شامگاه روز گذشته در جمع شماری از شهروندان به توانمندی‌های سخت افزاری و نرم افزاری کشور اشاره کرد و گفت: تامین و توسعه زیرساخت‌ها و توانمندی‌های دفاعی جزو نقاط قوت سخت افزاری است و سازوکار حکمرانی نیز شامل توانمندی‌های نرم افزاری می‌شود که زمینه تقویت آن در انتخابات فراهم است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اگر حاکمیتی که متکی به مردم نباشد دشمنان به آن طمع می‌کنند، گفت: ساز و کار اعتماد و اتکای به مردم، انتخابات است و زمینه برای حضور سلایق در آن هم فراهم است.

استاندار زنجان به ضرورت توجه به توانمندی افراد در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: انتخابات مجلس نقش مهمی در سرنوشت کشور و استان‌ها دارد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب کم شدن فشار تحریم دشمنان می‌شود، گفت: مشارکت بالا به نفع کشور و انتخاب درست افراد هم به نفع استان و توسعه مناطق است.

استاندار زنجان در بخشی دیگری از سخنان خود به مشکل تورم اشاره کرد و گفت:وبرخی مسائل مثل تورم در طی سال‌ها وضعیت مزمن پیدا کرده و حل آنها نیز نیازمند زمان است.

وی همچنین به پیگیری برخی طرح‌های صنعتی و کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در بخش‌های مختلف مثل توسعه صنعتی وضعیت خوبی نسبت به برخی استان‌های همجوار دارد.

افشارچی به تعیین تکلیف پسماند روی اشاره کرد و گفت: امسال منابعی از این محل عاید استان شده و قرار است برای توسعه استان هزینه شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر