logo
امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۵۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد:

ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان به مناسبت نیمه شعبان

ترخیص-خودروهای-توقیفی-در-زنجان-به-مناسبت-نیمه-شعبان-
ترخیص خودرو نیمه شعبان زنجان

 سید حبیب موسوی در گفتگو با خبرنگار خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه با تدابیر و دستورالعمل‌های مربوطه خودروهایی که در چارچوب مقررات پلیس توقیف فیزیکی شده و در پارکینگ به سر می‌برند به مناسبت جشن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت توسط راهور استان زنجان ترخیص می‌شوند، افزود: این طرح از ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ به مدت دو هفته در استان برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهور استان زنجان عنوان کرد: ترخیص خودروهای توقیفی شامل موتورسیکلت‌ها نیز است که تمام تخلفات رانندگی به شرط دارا نبودن شاکی خصوصی با در دست داشتن مدارک مرتبط با خوردو در پلیس +۱۰ و راهور شهرستان‌ها انجام می‌شود. 

موسوی اضافه کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به این مرکز و ارائه کارت ملی و کپی‌های مربوطه خلافی خوردو را پرداخت کرده و نسبت به ترخیص خودرو از پارکینگ اقدام کنند.

وی ابراز کرد: طرح ترخیص خودروها به مناسبت نیمه شعبان در نظر گرفته شده است و مشمول خودروهایی است که دارای شکایت قضائی و پرونده مفتوح در سیستم قضائی هستند، نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان عنوان کرد: طی ۹ ماهه امسال ۹ هزار دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی در استان توقیف شد که این نسبت به سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

موسوی ابراز کرد: ناگفته نماند که طی ۱۰ سال گذشته تعداد خودروها در استان پنج برابر شده است.

وی گفت: بیشتر افراد درجامعه معضل ترافیک را از جانب پلیس راهو می‌بینند که این اصلا درست نیست و به مهندسی ترافیک در جامعه ارتباط مستقیم دارد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان ابراز کرد: سه اصل مهم در کنترل ترافیک در هسته مرکزی شهر دخالت دارد که عبارتند از: مهندسی ترافیک، آموزش و اجرای مقررات است که همگی دست در دست هم باعث حل مشکلات مربوط به ترافیک در استان خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان تصریح کرد: طبق ماده ۳ قانون اخذ جرائم در سال ۸۹ 13قانون مصوب کرده است که در سطح جاده‌ها راهداری و در درون شهر شهرداری کنترل ترافیک را عهده دار است.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ]
اطلاع رسانی خوبی بود ممنون
فرم ارسال نظر