logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:

تلاش دشمن نفوذ به فکر جوانان و نوجوانان است

تلاش-دشمن-نفوذ-به-فکر-جوانان-و-نوجوانان-است
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده‌سازان مملکت بوده و به عنوان امانت هستند گفت: این قشر در برابر برخی مسائل شدیدا آسیب‌پذیر هستند و دشمنان طمع دارند تا فکر و ذهن جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی اسماعیلی امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان ضمن گرامیداشت و تبریک ایام پیشرو اظهار داشت: ۸ اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و تربیت اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید شرایطی فراهم می‌شد که عطر و بوی تربیت انقلابی و اسلامی در جامعه شکل می‌گرفت و فرزندان از خطر نفوذ دشمن در امان می‌ماندند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هدف امور تربیتی، تربیت نیرو در بدنه آموزش و پرورش، ممانعت از نشر و گسترش فرهنگ غربی است گفت: امور تربیتی نقش‌های موثر در طول تاریخ همچون ایام دفاع مقدس داشته است و جوانان انقلابی به دستور امام در مقابل دشمنان ایستادند.

 وی در ادامه با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان مملکت هستند و به عنوان امانت هستند گفت: جوانان و نوجوانان در برابر برخی مسائل شدیدا آسیب‌پذیر هستند و دشمنان طمع دارند تا فکر و ذهن جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهند.

 اسماعیلی بیان کرد: مدارس و خانواده تاثیر اصلی بر تربیت دارند در این راستا برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی توسط آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نماز در مدارس جایگاه ویژه دارد، گفت: در سطح استان ۲ هزار و ۳۰۰ مدرسه وجود دارد که در ۲ هزار مدرسه اقامه نماز انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره تبیین هویت بخشی ایرانی اسلامی در بین دانش‌آموزان گفت: این امر به کمک بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، هلال احمر انجام می‌گیرد و برنامه‌های مختلفی در این راستا انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد نشاط و امیدآفریی در بین دانش‌آموزان گفت: سعی شده تا مباحث فرهنگی و تربیتی در بین دانش‌آموزان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه امسال برای یک هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌‌آموز جشن تکلیف برگزار شد گفت: تلاش شده مدارس به سمتی حرکت کند که مسائل تربیتی و فرهنگی بیشتر خود را نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ۱۱ اسفند انتخابات را پیشرو داریم گفت: قریب به ۴۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در استان زنجان رای اولی هستند و قطعا در این روز حضور پر شور در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر