logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

اعضای هیأت مدیره شرکت سهام عدالت در زنجان انتخاب شدند

اعضای-هیأت-مدیره-شرکت-سهام-عدالت-در-زنجان-انتخاب-شدند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیأت مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمدرضا نادری امروز در بزرگترین انتخابات اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیأت مدیره مشخص شدند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با مشارکت 63.29 درصدی برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور شش شرکت سهام عدالت شهرستان‌ها به عنوان کاندیدا بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان بیان کرد: طبق آرای ماخوذه

شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیأت مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۸۰ هزار سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، مجاز به شرکت حضوری و یا الکترونیکی در این انتخابات بودند، بیان کرد: با توجه به مشارکت بالای سهام‌داران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

نادری ادامه داد: از طرفی با توجه به نظارت سازمان بورس شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر