logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۵۶۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

رأی اولی‌ها انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر تبدیل کنند

رأی-اولی‌ها-انتخابات-را-به-جشن-ساختن-آینده-بهتر-تبدیل-کنند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: رأی اولی‌ها باید با آگاهی از توطئه‌ها و جنگ رسانه‌ای دشمنان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در همایش هزار نفری دانش‌آموزان رأی اولی دختر شهر زنجان با بیان اینکه بانوان محور جامعه هستند گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه بانوان به عنوان تاثیرگذارترین اقشار جامعه در حوزه‌های مختلف و به معنای واقعی مشغول نقش‌آفرینی هستند، گفت: این قشر مهم در حرکت‌های انقلابی نیز بسیار تاثیرگذار بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه شکوفایی بانوان بیش از گذشته فراهم شد، افزود: بانوان در عرصه علم و فناوری نیز وارد میدان شدند و بیشترین زمینه رشد را برای این قشر شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع ترفندها، ذهن، باورها و ارزش‌های نسل جوان کشور را هدف قرار داده‌اند، گفت: ملت ایران به دنبال استقلال و آزادی خود و دشمنان در صدد ضربه زدن به این نظام اسلامی هستند.

رفیعی تصریح کرد: شرکت در انتخابات پیش رو جهاد تبیین است و بانوان دختران رأی اولی در کنار سایر اقشار نقش مهم و موثری در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: روحیه پرسش‌گری دانش‌آموزان نشان می‌دهد که دغدغه‌ سرنوشت کشور را دارند و رأی اولی‌ها می‌توانند در ایجاد شور و انگیزه مشارکت در انتخابات نقش پررنگی داشته باشند.

رفیعی با بیان اینکه اصل اساسی و مهم مشارکت حداکثری در انتخابات است گفت: حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، شور و شوق این رویداد سرنوشت‌ساز را افزایش می‌دهند.

وی تصریح کرد: رأی اولی‌ها باید با آگاهی از توطئه‌ها و جنگ رسانه‌ای دشمنان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر