logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۶۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

آسفالت‌ریزی معابر 278 روستای زنجان در دو سال گذشته

آسفالت‌ریزی-معابر-278-روستای-زنجان-در-دو-سال-گذشته
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه در طول دو سال گذشته به معابر 278 روستای استان آسفالت‌ریزی صورت گرفته است، گفت: برای این پروژه ها اعتباری حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان؛ رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طول دو سال گذشته به معابر 278 روستای استان آسفالت‌ریزی صورت گرفته است، اظهار کرد: برای این پروژه ها اعتباری حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته کل اعتبار ریالی ۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و ۶۶۰ هزار متر مربع اجرای آسفالت معابر در ۱۷۶ روستا انجام گرفته است، گفت: تناژ قیر مورد استفاده نیز ۶ هزار و ۶۴۰ تن بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: در سال جاری تا به امروز نیز سهمیه ۵۲ میلیارد تومانی به استان اعلام شده و منتظر باز شدن سامانه برای تخصیص اعتبار و تناژ قیر رایگان هستیم.

وی یادآور شد: پس از تخصیص قیر رایگان اوایل سال آینده اقدامات انجام و تا قبل از مهر ماه سال پیشرو اقدامات به اتمام می‌رسد.

خواجه‌ای بهسازی معابر شاخص زیست محیطی روستاها، بهبود عبور و مرور، ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی را از اولویت‌های مهم این نهاد در راستای توسعه روستاها دانست و افزود: تامین قیر رایگان موجب رونق فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی، تسریع آسفالت راه‌های روستایی، نوسازی شبکه معابر روستایی و شهری، احداث، بازسازی و ترمیم جاده‌ها و در نهایت افزایش رفاه مردم می‌شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر