logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست تامین اجتماعی دندی خبر داد:

فعالیت بیش از ۷۱۲ کارگاه فعال در شهرستان ماهنشان

فعالیت-بیش-از-۷۱۲-کارگاه-فعال-در-شهرستان-ماهنشان
سرپرست تامین اجتماعی دندی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۷۱۲ کارگاه در شهرستان ماهنشان فعال است گفت: در سال گذشته ۶۷۱ مورد بوده که باتوجه به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی داشتیم.

مهدی سبزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در حال حاضر بیش از ۷۱۲ کارگاه فعال در شهرستان ما نشان داریم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از تعداد ۷۱۲ کارگاه فعال نزدیک ۵۰ درصد کارگاه‌ها مشمول کمک دولت بوده که از معافیت حق بیمه کارفرما برخوردار هستند.

این مسئول عنوان کرد: ۵ هزار و ۸۳۰ نفر مجموع کل بیمه شدگان تامین اجتماعی شهر دندی هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۸۱ نفر مشمول بیمه اجباری هستند.

سرپرست تامین اجتماعی شهر دندی افزود: در خصوص بیمه اجباری شاغل نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱.۵ درصدی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در رابطه با مشاغل و حرف آزاد ۴۲۴ مورد بیمه شده اصلی وجود دارد که نسبت به سال‌های گذشته رشد ۱۰ درصدی را داشته‌ایم.

سبزی تاکید کرد: مشاغل آزاد درهای سازمان به روی همه اقشار و مردم باز شده است و هر کسی می‌تواند خود را به صورت انفرادی و با درصد‌های مختلف بیمه کند.

وی در ادامه گفت: در این زمینه سازمان در سطح کشور عملکرد قابل ملاحظه‌ای داشته است و در طول دو سال گذشته نزدیک ۲ میلیون نفر جذب سازمان تامین اجتماعی شده‌اند.

سرپرست تامین اجتماعی دندی عنوان کرد: در مجموع حدود یک هزار و ۸۷ نفر بازنشسته بیمه تامین اجتماعی داریم که در سال گذشته یک هزار و ۷ نفر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمینه تعداد بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به سال گذشته رشد ۸ درصدی را شاهد بوده‌ایم، افزود: در رابطه با سایر بیمه شدگان از قبیل کارگران ساختمانی و مشاغل صنایع دستی و غیره ۲۹۰ نفر بیمه شده داریم‌.

سبزی به بیمه شدگان تامین اجتماعی توصیه کرد: همه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات غیرحضوری سازمان که از طریق سایت قابل دسترسی بوده بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر