logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

دشمن از حضور مردم در عرصه انتخابات واهمه دارد

دشمن-از-حضور-مردم-در-عرصه-انتخابات-واهمه-دارد-
معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه عزت و قتدار ملت ایران بار دیگر بردشمنان نظام در 11 اسفندماه سال 1402 به نمایش داده خواهد شد گفت: دشمن از حضور مردم در عرصه انتخابات واهمه دارد.

حجت‌الاسلام علی جاهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیان اینکه در بحث دشمن شناسی، وقتی مراحل شیطنت، مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ «اقدام علیه موضوعات و مقدمات پیشرفت» به شیوه‌های مختلف، مطرح می‌شود گفت: باید در نظر داشت همه کشورها به نوعی درگیر مشکلات هستند و هیچ کشوری نیست که خالی از مشکلات باشد، ایران ما هم همینطور است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: با نگاهی به مراحل پیشرفت‌های وسیع در عرصه‌های مختلف سرزمین‌مان آن هم در سایت‌های خارجی، پی خواهیم برد که آینده‌ای بسیار روشن‌تر و با شکوه‌تر در انتظار ما است.

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان عنوان کرد: باید توجه داشت در هر صورت با هر مقدار رای، بالاخره نماینده‌ای انتخاب می‌شود؛ اما حضور گسترده، یعنی مطالبه عملی عمومی، از عملکرد آینده نماینده که هر مقدار این حضور بیشتر باشد نشان از «انتظار» و «حساسیت» جدی مردم از آینده کشور است که توسط مسئولین رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام جاهدی افزود: آمار بالای شرکت، یعنی حجم گسترده مطالبه عمومی؛ که نتیجه‌اش توجه بیشتر مسئولین به امور محوله است؛ واین یعنی پیشرفت در کشور که باعث سرافرازی است.

وی گفت: دشمن از حضور مردم در عرصه انتخابات واهمه دارد وناامیدی، سیاه نمایی، ایجاد فتنه، هجوم رسانه‌ای بخاطر یأس از هجوم نظامی، بی ثبات سازی داخلی، آمار سازی، مقایسه‌های تک جانبه کشور با بعضی کشورها، قهرمان سازی دوران پهلوی که کاملا وابسته بود، خدشه به سنگرها و خطوط مقدم بین المللی ایران همچون غزه و لبنان، تطهیر سازی استکبار و نادیده گرفتن جنایات دائمی آنها، تضعیف دین مبین اسلام؛ همه این موارد برای نا امیدی مردم از آینده خود می‌باشد تا در این مسیر، رغبت به حضور در انتخابات را کم کنند.

معاون استانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان زنجان افزود: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تعیین کننده رأی و اراده مردم در قانون اساسی برای انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم همه مسئولان کشور فرمودند؛ این روند در تمامی سی سال اخیر با قوت و قدرت ادامه یافته اما دشمنانی که منافع نامشروع آنان در ایران قطع شده است، با نادیده گرفتن یا انکار پدیده مبارک و با ارزش حضور مردم در مدیریت کشور، همواره تلاش کرده‌اند به انتخابات ایران خدشه وارد کنند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر