logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

اعزام 60 مبلغ به مناطق زنجان در عید غدیر/ همایش مبلغین و شعرای آئینی در زنجان برگزار می شود

اعزام-60-مبلغ-به-مناطق-زنجان-در-عید-غدیر-همایش-مبلغین-و-شعرای-آئینی-در-زنجان-برگزار-می-شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از اعزام  60 مبلغ به مناطق زنجان در عید غدیر خبر داد و گفت: به منظور تبیین واقعه غدیر این افراد اعزام می شوند.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:  همایش مبلغین و شعرای آئینی و مادحین به مناسبت عید غدیر خم ۱۹ شهریور ماه در زنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: انجام درست و بهینه تبلیغ در ایام ماه محرم،رعایت شئونات اسلامی و انتقال پیام و فلسفه عاشورا از اهداف برگزاری این همایش محسوب می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این ایام یکی از مهمترین فرصت ها برای ترویج فرهنگ غنی غدیر محسوب می شود،تصریح کرد: ترویج فرهنگ غدیر در قالب برنامه های جشن و سرور ضروری است.

حجت الاسلام خسروی تاکید کرد:همزمان با عید غدیر خم ۶۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان زنجان اعزام می شوند و در روستاهایی که روحانی مستقر است برنامه های عید غدیر خم برگزار می شود.

حجت الاسلام خسروی از حضور رابطین در روستاهای شهرستان زنجان به مناسبت ماه ذی الحجه خبر داد و گفت: برنامه های ویژه  ماه ذی الحجه برای روستاها توسط هیئت های مذهبی و روحانیون و رابطین فرهنگی برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است،بیان داشت: باید در این عید جشن و سرور در مناطق مختلف استان برگزار شود.

این مسئول برضرورت اتحاد و وحدت در بین مسلمانان تاکید کرد و گفت: عید غدیر فرصت مناسبی برای افزایش اتحاد میان مسلمانان است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر