logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۵۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از امروز؛

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در زنجان آغاز به کار می کند/ حضور 90 واحد تولیدی در دو نمایشگاه زنجان

نمایشگاه-ملزومات-جهیزیه-در-زنجان-آغاز-به-کار-می-کند-حضور-90-واحد-تولیدی-در-دو-نمایشگاه-زنجان

سرپرست نمایشگاه بین‌ المللی کاسپین زنجان گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه و ماشین ‌آلات و یراق ‌آلات در زنجان آغاز به کار می کند.

محمد فاطمی در گفت‌ و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: نمایشگاه ماشین ‌آلات و یراق ‌آلات، ملزومات جهیزیه، از امروز در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا هفدهم شهریورماه آماده بازدید علاقه مندان است،ادامه داد:فضایی بالغ بر2 هزار و 500 متر مربع برای غرفه های این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

سرپرست نمایشگاه بین‌ المللی کاسپین زنجان فضای عمومی نمایشگاه‌های ملزومات جهیزیه و ماشین‌آلات و یراق‌آلات را 8 هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

فاطمی از حضور 90 واحد تولیدی در دو نمایشگاه ملزومات جهیزیه و ماشین‌آلات و یراق‌آلات، خبر داد و بیان داشت:استان ‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، همدان، زنجان و گیلان در نمایشگاه زنجان حضور دارند.

وی تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: در دسترس بودن اقلام و اجناس برای مردم و ایجاد زمینه‌ بازاریابی برای تولیدکنندگان از دیگر اهداف برگزاری است.//ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴