logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۵۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
برادر شهید صادق کریمی:

شرکت در انتخابات پیشرو انقلاب را بیمه می‌کند

شرکت-در-انتخابات-پیشرو-انقلاب-را-بیمه-می‌کند
برادر شهید صادق کریمی با بیان اینکه شرکت در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند گفت: ما برای به دست آوردن انقلاب هزینه‌های گزافی پرداخت کرده‌ایم و برای حفظ حراست از آن نیز تلاش می‌کنیم .

محمد‌علی کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: شرکت در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند و ما برای به دست آوردن انقلاب هزینه‌های گزافی پرداخت کرده‌ایم و برای حفظ حراست از آن نیز تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ما در مقابل جانبازان جنگ تحمیلی که همیشه درد و رنج با آنان همراه است و یا در مقابل مادران شهیدی که در انتظار فرزند چشم به در دوخته‌اند مسئولیم.

برادر شهید کریمی عنوان کرد: ما باید در این انتخابات شرکت کنیم تا مسئولیت خود نسبت خانواده شهدا و خانواده جانبازان را ایفا کرده باشیم.

وی تصریح کرد: چرا که شرکت نکردن در انتخابات  باعث سوء استفاده دشمن می‌شود و دشمن می‌تواند در امورات کشور  مداخله کند و در کشور ما باعث ایجاد آشوب شود.

کریمی افزود: شاید در کشور ما مشکلاتی وجود داشته باشد و یا شاید بعضی از مسئولین کم کاری کرده باشند ولی نباید با عدم حضور عرصه را برای ایجاد اغتشاش و آشوب دشمنان فراهم کرد.

وی عنوان کرد: شرکت در انتخابات یکی از وظایف مهمی است که بر گردن ما گذارده شده است و در قبال افرادی که می‌گویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم نیز مسئولیت مهمی داریم.

برادر شهید کریمی تصریح کرد: باید سعی کنیم این افراد را قانع کنیم تا به پای صندوق‌های رای بیایند.

وی ادامه داد: همه ما باید در ایجاد حماسه در روز ۱۱ اسفند سهیم باشیم و نگذاریم دشمنان در مسائل و امور ما فتنه بیندازند.

کریمی تاکید کرد: ملت ایران در حال آماده‌سازی خود برای ایجاد یک روز بزرگ و حماسی در روز ۱۱ اسفند هستند.

گفتنی است شهید صادق کریمی فرزند محمود بزرگ شده و تربیت یافته در دامان پدر و مادری مومن و متعهد در شهرستان ماهنشان در سال ۶۶ در عملیات کربلای ۹ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر