logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مبارزه با استکبار یکی از شاخصه‌های جمهوری اسلامی است

مبارزه-با-استکبار-یکی-از-شاخصه‌های-جمهوری-اسلامی-است-
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالهمدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه نظام اسلامی و نظام دینی دارای شاخصه‌هایی است، گفت: مبارزه با استکبار یکی از این شاخصه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در دیدار با بازنشستگان وابستگان نمایندگی ولی فقیه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم(ص) شعبان ماه من است، هر كه يك روز از ماه مرا روزه بدارد بهشت بر او واجب مي‌شود.  

بیشتر بخوانید

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سپاه همواره از مردم، با مردم و برای مردم بوده و هر اندازه ارتباط بین سپاه و مردم قوی باشد امنیت، آرامش و آسایش در کشور بیشتر می‌شود.  

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره اینکه یکی از وظایف سپاه روشنگری و بصیرت افزایی است، افزود: در همین راستا بیش از ۷ هزار جلسه روشنگری و بصیرتی به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال جاری برگزار شد.   

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در ادامه به  اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبق فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی)"بعضى از ایام زندگى انسان، این خصوصیت را دارد که سرنوشت بخش عمده‌اى از زندگى را یا بخشى از زندگى را در آن، انسان تعیین می‌کند. اگر بخواهیم تشبیه کنیم، مثل لیلةالقدر که هر سال، لیلةالقدر براى انسان سرنوشت‌ساز است. هنگام انتخابات هم براى یک ملت، براى یک دوره‌اى، براى برهه‌اى سرنوشت‌ساز است. لذا این لحظه را من شخصاً قدر می‌دانم و توصیه به ملت عزیزمان هم می‌کنم که قدر بدانند و با رأى خودشان، اراده‌ خودشان، همت و خواست خودشان، تکلیف تقنین در چهار سال آینده را ان‌شاءالله روشن کنند".  

وی با اشاره به  مشارکت مردمی ۵۳ درصدی درر انتخابات گذشته افزود: امیدواریم در انتخابات پیش رو این مشارکت افزایش یابد.  حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی و نظام دینی دارای شاخصه‌هایی است، تصریح کرد:مبارزه با استکبار یکی از این شاخصه هاست.   

این مسئول بابیان اینکه مبارزه با استکبار هزینه دارد،گفت: این هزینه ها سبب استحکام نظام و وحدت و همدلی ملت ایران شده است.  

وی با اشاره به هدف شوم دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمن از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کینه دارد و این توطئه و دشمنی را به هر شکلی نشان می‌دهد.  

وی با تاکید بر اینکه بصیرت ملت ایران تمامی نقشه های دشمن را خنثی میکند که این مهم در طول ۴۵ سال گذشته مشهود است، یادآور شد:امیدواریم بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر