logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۵۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهر ابهر:

انتخاب مردم در حل‌وفصل مشکلات کشور تاثیرگذار است

انتخاب-مردم-در-حل‌وفصل-مشکلات-کشور-تاثیرگذار-است
امام جمعه شهر ابهر گفت: چه فردی که موافق انقلاب است و یا فردی که مخالف است می‌تواند شرایط را با انتخاب خوب تغییر دهد و کسی که مخالف وضعیت کشور است، باید با انتخاب خود فضای گفتمان کشوری را تغییر دهد تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در همایش رای اولی‌ها و جشن تکلیف سیاسی پسران ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشن گفت: ما در زندگی خود به طور دائم در حال انتخاب هستیم و شما دانش‌آموزان عزیز امسال با رسیدن به سن تکلیف سیاسی باید با شرکت در انتخابات برای سرنوشت شهر خود فردی اصلح را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

 

 وی افزود: رهبری می‌فرمایند؛ چه فردی که موافق انقلاب است و یا فردی که مخالف است می‌تواند شرایط را با انتخاب خوب تغییر دهد و کسی که مخالف وضعیت کشور است، باید با انتخاب خود فضای گفتمان کشوری را تغییر دهد تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کند.

 

مرادپور با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب ادامه داد: طبق فرمایش رهبری ما نزدیک قله‌ها هستیم و آن قله مدنظر مقام معظم رهبری یعنی تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرت جهانی و تبدیل شدن به یک قطب از نظر اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و به همین دلیل است که دشمنان از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند.

 

امام جمعه در پایان تصریح کرد: مردم عزیز ایران اسلامی همیشه پای انقلاب خود هستند و در همه صحنه‌ها وفاداری خود را نشان داده‌اند، و ان‌شاءالله مردم با حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه عزم خود را برای رسیدن به قله‌ها نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر