logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۵۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

حضور مردم در عرصه‌های مختلف منجر به ناامیدی دشمنان می‌شود

حضور-مردم-در-عرصه‌های-مختلف-منجر-به-ناامیدی-دشمنان-می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث ناامیدی دشمنان است گفت: مشارکت در این حرکت ملی امری مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جلسه هفتمین نشست همفکری و هم افزایی فعالان جهاد تبیین و جبهه انقلاب با حضور جمعی از مسئولین در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد‌ با بیان اینکه از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی، حیات دادن به جوامع اسلامی است و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مجامع علمی، عزتمند بودن تشیع در دنیا، اقتدار و قدرت را می‌توان نام برد گفت: برای ایجاد هم افزایی در جامعه باید هم فکری صورت گرفته و نقطه نظرات مطرح گردد و یک جمع‌بندی کلی صورت گیرد تا بتوانیم در یک خط فکری مناسب اهداف نظام و انقلاب را پیش ببریم تا خدمات و توانمندی‌ها دیده و مورد تبیین قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ امنیّت زیرساخت همه‌ ابعاد زندگی یک جامعه است که شامل مسائل شخصی و اجتماعی بوده و باعث امنیت نظام می‌گردد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: با توجه به انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری در انتخابات با گفتن توانمندی‌ها در جامعه ممکن می‌شود و مشارکت در  این حرکت ملی امری مهم و ضروری است و نظام ما برگرفته از یک نظامی است که در آن عزت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه موجود است. 

حجت‌الاسلام بیگدلی اضافه کرد: 7 هزار جلسه بصیرتی در راستای جهاد تبیین برگزار شده است و مشارکت مردم پای صندوق‌های رای عزت و اقتدار کشور را به نمایش خواهد گذاشت.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر