logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۵۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر خبر داد:

اخطار کتبی به ۶ فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی

اخطار-کتبی-به-۶-فروشگاه-غیرمجاز-عرضه-سموم-کشاورزی-
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری بیش از ۶ فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی اخطار کتبی دریافت کرده و در صورتی که در مهلت قانونی موفق به اخذ مدارک لازم نشوند پلمپ می‌شوند.‌

حسن مولایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۲۰ فروشگاه مجوزدار عرضه سموم کشاورزی در شهرستان ابهر وجود دارد که به صورت دوره‌ای و منظم از همه این فروشگاه‌ها تیم‌های ویژه‌ای متشکل از نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی، اداره اماکن و تعزیرات حکومتی بازدید و گزارشات لازم را به نظام مهندسی کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال‌جاری بیش از ۶ فروشگاه غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی اخطار کتبی دریافت کرده و در صورتی که در مهلت قانونی موفق به اخذ مدارک لازم نشوند پلمپ می‌شوند.‌

مولایی تصریح کرد: حضور کارشناس مسئول فنی فروشگاه، نصب قیمت روی اقلام، عدم عرضه سموم خارج از شبکه و ممنوعه، ارائه فاکتور فروش به مشتری و .... از جمله موارد مهم و قابل پیگیری در این بازدیدها است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: امیدواریم با افزایش این پایش‌ها و ایجاد هم‌افزایی بین ارگان‌های مختلف بتوانیم نظارت بیشتری بر عرضه سموم کشاورزی داشته باشیم و بدینوسیله مانع تحمیل ضرر و زیان به کشاورزان عزیز از محل سموم تقلبی و تاریخ مصرف گذشته و سایر موارد شویم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر