logo
امروز : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۵۴۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان:

امام حسین(ع) ارزش‌های انسانی و اخلاقی را احیا کرد

امام-حسین(ع)-ارزش‌های-انسانی-و-اخلاقی-را-احیا-کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه امام حسین(ع) احیاگر ارزش‌های انسانی و اخلاقی است گفت: ایشان با تقدیم جان خود حیات تازه‌ای به شجره طیبه اسلام اهدا کردند و تا قیامت این حرکت بر ذهن‌های مردم باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام علی خان‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: امام حسین(ع) احیاگر ارزش‌های انسانی و اخلاقی است و ایشان با تقدیم جان خود حیات تازه‌ای به شجره طیبه اسلام بخشیدند و این اقدام تا ابد در ذهن و فکر مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

این مسئول ادامه داد: ما باید از فضایل اخلاقی امام حسین(ع) در جهت پیشبرد اهداف عالی انسانی و راه و رسم انسانیت بهره ببریم.و

وی تاکید کرد: ظلم و ستم در هر دوره‌ای متناسب با آن دوره وجود داشته است و همیشه و در هر دورانی یزید‌هایی وجود دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان افزود: امروز یزید زمان یعنی رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حال ظلم و ستم به مردم غزه و فلسطین است.

وی عنوان کرد: امروزه برادران پاسدار ما و حشد‌الشعبی‌ها و جوانان غزه در حال پاسداری و حفاظت از مردم فلسطین و خاک خود هستند.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی عنوان کرد: این پاسداران و جوانان با تبعیت از امام حسین‌(ع) در حال پاسداری از وطن و مردم خود در برابر ظلم و ستم هستند.

وی ادامه داد: اگر این پاسداران و جوانان با اقتدا به امام حسین(ع) و با هدف الهی پیش روند قطعاً پیروز میدان خواهند شد و با خون خود کشور خود را حفظ خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماهنشان افزود: همانگونه که امام حسین‌(ع) با خون خود و خانواده خود درخت دین را آبیاری کرد و به درخت شریعت جان تازه‌ای داد.

وی عنوان کرد: قطعاً مردم مظلوم فلسطین و آن‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند روزهای سخت را سپری می‌کنند ولی پیروزی همراه و نتیجه کار آنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام خان‌محمدی عنوان کرد: قطعاً خداوند متعال نصرت خود را شامل حال آنها خواهد کرد چرا که خداوند همراه مظلومان است.

وی تاکید کرد: کسی که دین خدا را یاری کند و مدافع ارزش‌های اخلاقی و انسانی باشد قطعاً خداوند متعال هم عنایت خود را شامل این افراد خواهد کرد.

خانمحمدی افزود: و پیروزی قطعی و واقعی از آن مظلومان و ستم دیدگان بخصوص مردم مظلوم غزه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماهنشان گفت: امام حسین(ع) با اوج مظلومیت به شهادت رسیدند ولی پیروز این جنگ نابرابر شدند، و این پیروزی حق علیه باطل بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر