logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۵۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:

حضور مردم در میدان‌ سبب شکست توطئه‌های دشمن شده است

حضور-مردم-در-میدان‌-سبب-شکست-توطئه‌های-دشمن-شده-است
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان: هرجا و در هر صحنه‌ای که حضور مردم پرشور بوده دشمن از توطئه‌ها عقب‌نشینی کرده و امنیت ما تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حسین میرزایی در همایش رأی اولی‌های شهرستان ابهر، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به شعارهای اوایل انقلاب گفت: ما قبل از انقلاب استقلال نداشتیم و برای آزادی انقلاب کردیم و آزادی از شعارهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، مردمی و اسلامی بودن نیز از آرمان‌های امام خمینی(ره) برای برپایی حکومت اسلامی بود.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال از بین بردن حکومت اسلامی بود ولی به دلیل حضور مردم در صحنه در این برنامه شکست خورد.

میرزایی با اشاره به جنگ تحمیلی و هدیه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز به دلیل حضور و رشادت مردم ایران اسلامی در جنگ پیروز شدیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با تشریح برنامه‌های مختلف دشمنان برای براندازی نظام اسلامی در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب بر تغییر راهبرد دشمن و جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان تأکید کرد و افزود: دشمن در چند سال اخیر از طریق رسانه‌ها جنگ تمام عیار علیه ما آغاز کرده است و شرط پیروزی در این جنگ ترکیبی و شناختی پرورش تفکر انتقادی است و باید هوشیار باشیم و در جهت افزایش تفکر انتقادی و سواد رسانه‌ای خبرها را تحلیل و استدلال، تفسیر کرده تا بتوانیم از شبهه‌ها دور شویم و به حقیقت دست پیدا کنیم.

این مسئول با تبریک جشن تکلیف سیاسی به دانش آموزان گفت: امسال شما رأی اولی هستید و جشن تکلیف سیاسی برای شما برگزار شده است و همه ما یازدهم اسفند ماه برای استقلال، آزادی و جمهوریت نظام اسلامی در پای صندوق‌ها حاضر و رأی خواهیم داد.

میرزایی با اشاره به آثار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ادامه داد: هرجا و در هر صحنه‌ای حضور مردم پرشور بوده دشمن از توطئه‌ها عقب‌نشینی کرده و امنیت ما تأمین شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبرانقلاب در ۱۳ آبان سال گذشته در دیدار با دانش‌آموزان گفت: رهبری فرمودند؛ من یقین دارم ما دفاع مقدس را با جوانان بردیم و با همین جوانان دهه هشتادی و نودی این انقلاب به سر منزل مقصود خود خواهد رسید و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و امیدوارم شما دانش‌آموزان نیز تمام همت و تلاش خود را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت به کار ببندید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر