logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۵۴۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]

آنچه در خصوص انتخابات در فضای مجازی استان زنجان گذشت

آنچه-در-خصوص-انتخابات-در-فضای-مجازی-استان-زنجان-گذشت
در طول هفته گذشته رسانه‌های استان زنجان به موضوعات مختلفی همچون تایید صلاحیت بیش از ۷۳ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس، رقابت دو نفر در استان برای مجلس خبرگان، انتشار لیست نمایندگان دوره طاغوت و تکیه ۲۶ ساله نماینده زنجان بر کرسی نمایندگی مجلس پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در طول هفته گذشته رسانه‌های استان زنجان به موضوعات مختلفی همچون تایید صلاحیت بیش از ۷۳ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس، رقابت دو نفر در استان برای مجلس خبرگان، انتشار لیست نمایندگان دوره طاغوت و تکیه ۲۶ ساله نماینده زنجان بر کرسی نمایندگی مجلس پرداختند.

بیشتر بخوانید

انتخابات ابهر خرمدره سلطانیه:

*با حضور ۲۰ جبهه، اتحادیه، حزب و تشکل *ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد*

*رئیس کمیته تخلفات مجلس: اگر بخواهیم همه تخلفات (فساد) مسئولین را فاش کنیم، کسی باقی نمی‌ماند، بنابر این تنها بخشی را افشاء می‌کنیم!

*نامزد‌های عزیز که وارد مجالس ختم در روز پنج‌شنبه می‌شوید 

*چرا به همراهانتان می‌گویید به مداح‌ها اطلاع دهند تا در مساجد ازتون تعریف کنند. 

عزیز دل ما....

در قلب ما جا دارند و...

مردم به اینها رای نمیدن....! 

جلوی مردم حداقل به مداح نگویند

*جناب ...بفرمایید که ارتباط حضرتعالی با مدیران ارشد استان، بویژه با استاندار زنجان چگونه هست؟ بسیاری از مخاطبین ما در این گروه تصور می‌نمایند که بدلیل اختلافات موجود مابین حضرتعالی و استاندار هست که دکتر افشارچی حاضر نیست به ابهر سفر بنماید، نظر حضرتعالی چیست؟ آیا نیامدن استاندار به شهرستان ابهر در دراز مدت منافع منطقه را به خطر نخواهد انداخت؟

*همانطوری که مستحضرید یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که نسبت به حضرتعالی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح هست در رابطه با انتصابات و دخالت‌های احتمالی حضرتعالی در آن است که خواهشمندم در این مورد توضیح بفرمایید. 

همدلی زنجان:

*افتتاح ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات

*استاندار محترم زنجان جناب آقای دکتر افشارچی درجریان باشید حمایت‌های هدفمند برخی مدیران و حتی بعضی از مسئولین اجرایی انتخابات در شهرستان طارم جهت جانبداری و بالا کشیدن کاندیدای خاصی قابل قبول نیست و نیاز پیگیری جدی حضرتعالی دارد.

موج‌رسا:

*سیری در تاریخ مجلس شورای ملی؛

نماینده زنجانی ۲۶ سال بر کرسی مجلس شورای ملی تکیه زد+ لیست اسامی

 http://www.mojerasa.ir/khabar/35284/

*تا انتخابات همراه با خبرنگاران_13؛

نمایندگان عمل به وعده‌های انتخاباتی را در رأس وظایف خود قرار دهند

 http://www.mojerasa.ir/khabar/35420/

*رئیس ستاد انتخابات استان زنجان: امکان مناظره بین کاندیداها در صدا و سیمای زنجان فراهم شد

*استاندار زنجان: ارزش شرکت در انتخابات کمتر از ساخت موشک نیست

فارس:

*سخنگوی شورای نگهبان؛ بیش‌از ۷۳ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تأیید صلاحیت شدند

*شورای نگهبان: داوطلبان نمایندگی مجلس که صلاحیت آن‌ها تأیید شده ولی در شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها تایید و یا احراز نشده می‌توانند از فردا به مدت ۳ روز شکایت خود را ثبت کنند.

*رقابت ۲ کاندیدا در حوزه انتخابیه زنجان برای مجلس خبرگان

* پایان بررسی شکایات داوطلبان مجلس 

عصر زنجان:

*تایید صلاحیت نفرات شاخص از حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده.

*ورود یک نامزد دیگر به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در زنجان

ایسنا:

*شنیده‌ها حاکی است دو کاندید که یکی برای خبرگان و دیگری برای نمایندگی مجلس بوده هر دو برای حوزه انتخابیه زنجان و طارم هستند در آستانه تایید صلاحیت قرار دارند.

ایرنا:

*فراخوان نامزدهای تایید صلاحیت شده در استان زنجان

کانال خبر ابهر:

*نکته حائز اهمیت در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی در منطقه، نوع نگاه کاندیداها به آرای مردمی است. به این شکل که به نظر می‌رسد یکی از کاندیداها تمایل داشته باشد انتخابات در ۱۱ اسفندماه با درصد آرای تقریبا مساوی به پایان برسد و با یکی از آقایان به دور دوم برود.

این نگاه کاندیدا نیز برآمده از اقبال طرفداران سابق خود به سمت یکی از کاندیدا در ماه‌های اخیر است و هنوز نتوانسته تمامی هوادارانی که چهارسال قبل او را راهی بهارستان کردند را برای حمایت مجدد از خود قانع کند.

*در این میان کاندیدای دیگر نیز در تلاش است اگر به هر دلیلی نتواند در فرصت باقیمانده ضریب نفوذ خود را در شهر ابهر که پایگاه اصلی خود است افزایش دهد، شانس خود را دور دوم انتخابات امتحان کند. 

*نوع فعالیت‌های انتخاباتی یکی از کاندیدا نیز در چند هفته اخیر نشان می‌دهد که او تمام تمرکز خود را برای کسب آرای لازم در دور اول انتخابات پیش رو و تمام کردن کار در مرحله اول گذاشته است و حتی با برگزاری جلسات مختلف در مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش می‌کند با تمام توان در عرصه انتخابات پیش رو ظاهر شود. البته باید توجه داشت با توجه به فعالیت‌های انتخاباتی هدفمند سه کاندیدا در ابهر، احتمال رفتن انتخابات به دور دوم کم است و شاید در روزهای آینده یکی از این سه کاندیدا به تنهایی در مرکز توجه شرکت‌کنندگان در انتخابات قرار بگیرد.

زنجان پرس:

*هیچ چهره سرشناسی در بین ۱۷ کاندیدای تایید شده اخیر نیست

*پز عالی با وعده تو خالی!

اصلا معلوم نیست چه خبر است و این وعده‌ها چطور شکل می‌گیرد که یکی از کاندیداها قول افزایش 100 درصدی یارانه‌ها را می‌دهد؛ عجیب‌تر اینکه یکی از کاندیداها قول داده است؛ زنجان پایتخت کشور خواهد شد! یکی از کاندیداها اما وعده جالبی می‌دهد؛ اینکه پرونده مسکن ملی را در سال اول نمایندگی‌اش می‌بندد؛ کاری که دولت نتوانست در طول چند سال انجام دهد؛ این کاندیدا در عرض یک سال انجام خواهد داد

از ارزش دادن به گروه‌های مختلف در جامعه از ورزشکاران و جوانان گرفته تا کارگران و واحدهای تولیدی که پر از مشکل هستند؛ روش‌هایی است که کاندیداها برای تبلیغات در پیش گرفته‌اند. 

پزهای عالی با وعده‌های توخالی از حل معضل بیکاری گرفته تا حل مشکلات محیط زیست، راه، ایجاد مراکز دانشگاهی، بهداشتی و … که همه اینها به بهار فراموشی در بهارستان سپرده می‌شود و تضمینی برای عمل به این وعده‌ها وجود ندارد. 

*یکی از کاندیداهای سرشناس مجلس خبرگان رهبری در حوزه زنجان تایید صلاحیت شد

*تایید صلاحیت ۷۵۰ داوطلب دیگر نمایندگی مجلس/ چند کاندید هم از زنجان تایید صلاحیت شده است

*یک نامزد جدید در حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد رقابت انتخاباتی می‌شود

*کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند با حضور این نامزد روند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

*آغاز تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از چهارشنبه/ تبلیغات خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن آغاز می‌شود 

کانال اخبار سیاسی ابهر، خرمدره، سلطانیه:

*با اعلام نتایج نهایی بررسی تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان، صلاحیت ... احراز نشد.

*آرایش انتخاباتی کاندیداها و پیش‌بینی شکل‌گیری مشارکت بالا در ابهر، خرمدره و سلطانیه

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر